Gå til innhold

Så du programmet om Mette Marit igår ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville antakelig dødd på meg om noen brettet ut så mye som en flik av mitt liv på tv, om det så bare var et bilde av meg med tannregulering og haremsbukser! :D

Hehe, jeg også :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun har virkelig vokst! Hun virker veldig harmonisk og uselvisk.

Synes også det er beundringsverdig hvor godt hun har taklet all den hetsen hun har fått.

Historien om henne og kronprinsen er forøvrig utrolig romantisk, om man skal være så bløt å innrømme det! :) *sukk*

Enig! :-)

Og så rørende å høre om igjen deler av biskopens tale i bryllupet, da! :-) *snufs* Han må være reinkarnasjonen på nestekjærlighet!!

Skrevet

Enig! :-)

Og så rørende å høre om igjen deler av biskopens tale i bryllupet, da! :-) *snufs* Han må være reinkarnasjonen på nestekjærlighet!!

*hulk*

;-)

Skrevet

Som TV-produksjon synes jeg dokumentaren var utrolig lite spennende - en skikkelig davsk "liksom-dokumentar" med en "påtatt dramatisk" kommentatorstemme.

På forhånd var det hausset opp noe voldsomt, men fikk man egentlig vite noe nytt??? TV2 brukte det poenget at slottet ikke ville kommentere dokumentaren for liksom få oss til å tro at her kommer det masse juicy stoff, ja!! Tenker slottet var glad for en såpass ufarlig dokumentar....;-)

Men nok om det tv-"faglige"! Om MM synes jeg at hun er en flott representant, og det er fint at vi ser at der er lov å gjøre feil og bli trodd på at det er et tilbakelagt stadium.

Videoen kunne nok vært skadelig for henne dersom den hadde kommet ut tidlig i fprholdet. Men jeg tror det vil ha mindre og mindre betydning etterhvert som årene går og MM bare befester sin posisjon.

Det er jeg helt enig i, morsan!

Må vare tilføye at dersom jeg hadde hatt en far som Sven O, hadde jeg faenmeg røyka det meste jeg hadde kommet over jeg også. ;)

Skrevet

Det er jeg helt enig i, morsan!

Må vare tilføye at dersom jeg hadde hatt en far som Sven O, hadde jeg faenmeg røyka det meste jeg hadde kommet over jeg også. ;)

Ja, huff og gru!! Sven O er ikke akkurat drømmefaren - utleverer familien i hytt og gevær til Se&Hør! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...