Gjest KariKruskakli Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg er kundebehandler. Det ringer en mann og det første han sier er: Kan du ringe meg opp igjen? Jeg:Eh hvorfor det, mener du? (Sikkert litt frekt svar, men jeg ble ganske så paff) Han: Jo, for da hadde jeg spart litt penger. Man skal høre mye rart før ørene detter av. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Herlighet!!! Det finnes mange rare folk rundt omkring! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 For mange år siden jobbet i Telenor Internett - og det var gratis å ringe til oss. Da pleide folk å ringe oss for å be oss sette dem over til 180 - som var svinedyrt den gangen 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Ha ha ha, var han sunnmøring? 0 Siter
Gjest Fattiglusa. Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Det spørs hvor du jobber som kundebehandler. Og om hva han ringer for. Hvis det er for å klage på en tjeneste, vare etc, som han ikke er fornøyd med, så er det ikke rart at han ikke vil betale tellerskrittene selv. Særlig om han ringer fra et dyrt mobilabonnement, eller at kundetjenesten har dyre tellerskritt. Det har jo blitt svindyrt å ringe enkelte etater eller firma for tiden. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 For mange år siden jobbet i Telenor Internett - og det var gratis å ringe til oss. Da pleide folk å ringe oss for å be oss sette dem over til 180 - som var svinedyrt den gangen Hva??? går det an å være så utspekulert? Vet ikke om jeg skal le eller gråte. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Ha ha ha, var han sunnmøring? Ja, når du sier det så. Det mener jeg han var. Men du, faren min er også sunnmøring, men har finnes ikke gjerrig altså 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Det spørs hvor du jobber som kundebehandler. Og om hva han ringer for. Hvis det er for å klage på en tjeneste, vare etc, som han ikke er fornøyd med, så er det ikke rart at han ikke vil betale tellerskrittene selv. Særlig om han ringer fra et dyrt mobilabonnement, eller at kundetjenesten har dyre tellerskritt. Det har jo blitt svindyrt å ringe enkelte etater eller firma for tiden. Nei, det var ikke noe slikt. Mer kan jeg ikke si her. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hva??? går det an å være så utspekulert? Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Vi lo 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Ja, når du sier det så. Det mener jeg han var. Men du, faren min er også sunnmøring, men har finnes ikke gjerrig altså Jeg er også sunnmøring og er heller ikke gjerrig:o) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hehehe, gjerrigknarker er alltid komisk ) 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Skjønner han godt - om man f.eks ringer fra en mobil og skal klage på noe - så vil man ikke ha flere utgifter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.