Gå til innhold

Litt hjelpi setningsendring?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

DOL er vel ikke til for selvhjulpne personer? Det hadde ikke vært gøy.

(Persille, mener ikke at du er spesielt hjelpeløs, men at vi alle er det på en god måte...)

;)

Skjønte det :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

Hvordan greier du i det hele tatt å fungere i det daglige? Eller, hvordan skulle du greid deg uten DOL? Du spør jo om ALT her og det virker ikke som du greier å ta en eneste avgjørelse alene. Du virker ganske så hjelpesløs...

Hm, alt? Kanskje du kan utdype det litt?

Det er bare å pick a fight med meg, er i humør til det i dag :)

Gjest Persille
Skrevet

Hva med: "En inkludrende barnehage, med nye utfordringer både for liten og stor"?

:-)

Jaggumeg ikke dum, takk :)

Jeg er på jakt etter noe som betyr det samme som jeg skrev over (som pedagogene har tenkt ut) men som høres litt enklere og mer folkelig ut om du skjønner.

Så takk for innspill :)

Skrevet

Men når vi skal brude dette som en visjon - så kan vi ikke gjøre den dårligere og si at det som er bedre tar vi som en selvfølge.

Vår visjon er at både store og små skal inkluderes, og tilbys utfordringer på daglig basis.

Hvorfor ikke skrive det akkurat slik som i den siste setningen?

Gjest Persille
Skrevet

Hvorfor ikke skrive det akkurat slik som i den siste setningen?

Fordi jeg ikke får bestemme alene :(

Og pedagogene ville ikke ha det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...