Gå til innhold

Speak for your self Carl-Erik Grimstad!

Anbefalte innlegg

Gjest Avisleser
Skrevet

Jeg blir så dørgende irritert på denne Grimstad fremstår som en allviter og en talsmann for hele norges befolkning.

Greit at han har sine meninger, men han må understreke at hans utsagn er kun _hans_ meninger.

Han skriver bl.a. dette om den omtalte sex-videoen:

"....Dette er et angrep på alles integritet fordi ingen vil vite hva som er på den videoen lenger"

Ingen vil vite hva som er på den videoen?????Hallooooo! Jeg tror ALLE er nysgjerrige på hva som er på den videoen (legg merke til at jeg skriver _tror_, ikke _vet_).

Hva som er etisk riktig er en annen sak. Ideelt sett bør alle kjendiser få være i fred, men verden er ikke sånn når man velger å være en offentlig person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvem denne Grimstad er, og heller ikke hvilken video det er snakk om.

Jeg antar likevel du tenker på en angivelig video av Mette-Marit i litt løsslupne omgivelser.

Du tar feil hvis du tror det er noe utbredt ønske å få se video av en ung Mette-Marit i fri utfoldelse, enten det nå dreier seg om sex og/eller dop. Jeg har vansker med å finne noe som interesserer meg mindre.

Gjest Her er link
Skrevet

Jeg vet ikke hvem denne Grimstad er, og heller ikke hvilken video det er snakk om.

Jeg antar likevel du tenker på en angivelig video av Mette-Marit i litt løsslupne omgivelser.

Du tar feil hvis du tror det er noe utbredt ønske å få se video av en ung Mette-Marit i fri utfoldelse, enten det nå dreier seg om sex og/eller dop. Jeg har vansker med å finne noe som interesserer meg mindre.

http://www.side2.no/kjendis/article716752.ece

Gjest amparro...
Skrevet

Jeg har INGEN interesse av å se den videoen, jeg gjentar; INGEN! Hvem har ikke gjort mye som er "på trynet" i ungdomen...?? Herregud, er det så ille det Mette Marit har gjort... Hun har vel ikke drept noen eller har noe annet kriminelt på rullebladet.

Hvem har ikke festet hardt og prøvd det meste - det har iallefall jeg.... Jeg er voksen og rimelig oppegående i dag, tross en vill fortid.

La dama få fred.

Gjest Wladimir
Skrevet

Hadde den vært tilgjengelig på nett, er det nok sansynlig at jeg hadde tatt en titt, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...