Gå til innhold

trekke visdomstann

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet en
Skrevet

Måtte du ta smertestillende etterpå? Jeg tok det da jeg skar ut to for noen år siden, men i går trakk jeg en og da har det vært ok (men ømt) etterpå. En venninne trodde jeg måtte ta smertestillende siden "alle" hun kjente som hadde fjernet visdomstenner hadde smerter etterpå. Jeg var kanskje heldig i går?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har fjernet tre, første gangen gikk det knirkefritt, og tok ikke smertestillendes.

Andre gang måtte jeg ta paracet i noen dager, da det var vondt.

Tredje gang tok jeg ikke noe annet enn 2 paracet en liten stund etterpå, men hadde ikke trengt det sånn egentlig (men skulle få besøk og var føre var)

Noen får smerter og må ta sterke smertestillendes, andre ikke.

Men "alle" må ikke ta :o)

Ah, det minner meg på at den siste visdomsdanna står snart for tur :-/

Skrevet

Brukte ibux 600 mg i flere dager etterpå ja. Kan ikke huske at det var bedre den gangen jeg trakk enn de gangene jeg opererte.

Skrevet

Jeg opererte ut to stykker, og brukte smertestillende i flere dager etterpå. Kjeven føltes ut som den holdt på å eksplodere de første dagene...

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

Opererte ut og måtte ta paralgin forte og sterke ibux,hjalp ikke--kjaken min este ut-betennelse-

Så da ble det antibiotika-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...