Gå til innhold

Tia går så seint!

Anbefalte innlegg

Gjest oppogfram
Skrevet

På torsdag drar gubben og jeg til syden!

14 dager med late dager!

Tia går bare så ufattelig seint!

Den snegler seg avgårde. Jeg er reisesyk...vondt i magen...

Kanskje sykedag i morra? Får allikevel ikke gjort en døyt her på jobb.

Huff...sånn vondt i magen bare for at jeg skal reise en tur.

Sånn er det bestandig når jeg skal ut å reise!

Videoannonse
Annonse
Gjest En som dessverre ER syk - og ikke skal på ferie!!!
Skrevet

Er det rart sykefraværet går opp, - med en sånn instilling er det ikke rart noen ønsker å ta fra oss goder, og gi oss karensdager! Melde seg syk, fordi en skal på ferie - sorry, håper virkelig ikke du mener det!! Og om du gjør det, skjerp deg.Har nesten ikke lyst å ønske deg god tur engang, heller at det går troll i ord, at du blir syk - og ikke kan reise!

Gjest nå har jeg hørt det også.....
Skrevet

Du skal vel ikke ta sykedag pga ferien?

Skrevet

Er det rart sykefraværet går opp, - med en sånn instilling er det ikke rart noen ønsker å ta fra oss goder, og gi oss karensdager! Melde seg syk, fordi en skal på ferie - sorry, håper virkelig ikke du mener det!! Og om du gjør det, skjerp deg.Har nesten ikke lyst å ønske deg god tur engang, heller at det går troll i ord, at du blir syk - og ikke kan reise!

Hvordan kan du vite om vedkommende faktisk er så plaget med reiseangst at hun nesten aldri reiser noe sted?

Veldig prektig og surt svar, da!

Gjest En som dessverre ER syk - og ikke skal på ferie!!!
Skrevet

Hvordan kan du vite om vedkommende faktisk er så plaget med reiseangst at hun nesten aldri reiser noe sted?

Ja, og jeg mente hvert et ord!

Skrevet

Ikke har du tenkt å legge deg syk fordi om du skal ut og reise????

Gjest Shira12
Skrevet

Du må ikke la angsten ta overhånd! Da tror jeg det bare blir verre.

Gå på jobb, bruk kvelden til og pakke og ordne.

Blir du hjemme vil jo tiden gå enda saktere...

Gjest nå har jeg hørt det også.....
Skrevet

Det er kanskje et tulleinnlegg som er skrevet for å provosere? Jeg støtter innlegget ditt.

Skrevet

Å reise på 14 dagers ferie til syden er et privilegium, og det er FRIVILLIG.

Jeg kan derfor ikke med min beste evne synes synd på en person fordi h*n har "reiseangst" og vurderer å melde seg SYK pga dette??

Gjest oppogfram
Skrevet

Å reise på 14 dagers ferie til syden er et privilegium, og det er FRIVILLIG.

Jeg kan derfor ikke med min beste evne synes synd på en person fordi h*n har "reiseangst" og vurderer å melde seg SYK pga dette??

Jepp...til å ha vært enormt psyk...og da mener jeg orsdentlig PSYK i flere år....så har jeg enormt vondt i magen for at jeg skal reise.

Dette er endel av behandlingen for at jeg engang skal bli frisk ...(noe som dere slipper å betale for)...SÅ FRISK AT JEG KAN SLAKTE ANDRE HER INNE SOM SLITER!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en fin reise på alle deres livsreise!

Døm og slakt alle som har det vondt...så får dere det godt i himmelen!!!!!!!!

Gjest Persille
Skrevet

Jepp...til å ha vært enormt psyk...og da mener jeg orsdentlig PSYK i flere år....så har jeg enormt vondt i magen for at jeg skal reise.

Dette er endel av behandlingen for at jeg engang skal bli frisk ...(noe som dere slipper å betale for)...SÅ FRISK AT JEG KAN SLAKTE ANDRE HER INNE SOM SLITER!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan ikke bli sur for at folk reagerer på at du sier du skal "ta en sykedag" fordi du ikke får gjort noe på jobben likevel.

Det er faktisk normal oppfatning at man skal være syk for å kunne benytte seg av slike goder, og måten du formulerte deg på gjorde at det ikke akkurat var sånn du fremsto.

Skrevet

Nå var det vel ikke så mye i innlegget ditt som sa noe om at du hadde vært psykisk syk, og at denne reisen var en form for terapi??

Så hvordan kunne vi gjette det??

Vi tolket deg som å ha "normal" reisefeber, og ville sykmelde deg fordi du kjedet deg på jobb de siste dagene.

Og det hadde du vel ikke forventet særlig sympati for??

Skrevet

Tja, jeg kjenner til det å ha reisefeber, ikke artig. Men ikke skulk jobben p.g.a. det. Gjør noe så du også tenker på andre ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...