Gjest MISN Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg husker at jeg såg noe om dette på TV3 for litt siden, men jeg husker ikke hvorfor man får det. Mangel på noe vitamin tror jeg.. Tungen min ser liksom tørr ut midt på og så er det en lang "sprekk" som ikke har vært der tidligere. Jeg spiser helt ok mat, men kunne sikkert vært flinkere. Men, er det noen som husker/vet akkurat hvorfor jeg har denne sprekken?? 0 Siter
citygirl Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Ingen her kan fortelle deg hvorfor akkurat DU har denne sprekken i tunga:-) Men sår i munn/munnvik kan være tegn på B-vitaminmangel. Men det kan også være svært mange andre ting. På tide med en liten EU-kontroll hos en lege, kanskje? :-) God bedring. 0 Siter
Speak Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg så dette på et "Du er hva du spiser" program. Husker dessverre ikke hva du manglet. Tror det var et mineral. (Magnesium???) 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Det er vel bare å gå over på grønnsaker, bønner og nøtter, så forsvinner den :-) Men jeg har sett det også, husker ikke hva det var mangel på. Men det var sikkert en grønnsak eller bønn. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Gå til legen og ta noen prøver så du ser hva du eventuelt mangler. Det er bedre med ei tunge i sprekken enn sprekk i tungen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.