Gå til innhold

Noen som har forslag ...

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

til morsomme sanger som passer i en konfirmasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke så mange "morsomme" sanger, men mange fine! Vi hadde "Din tanke er fri", "Å leva det er å elska" og 2-3 andre. Åh, nå begynte jeg å mimre igjen, det var en utrolig fin dag, som konfirmanten ser tilbake på med stor glede.

Når skal dere ha konfirmasjon?

mvh

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi hadde ikke så mange "morsomme" sanger, men mange fine! Vi hadde "Din tanke er fri", "Å leva det er å elska" og 2-3 andre. Åh, nå begynte jeg å mimre igjen, det var en utrolig fin dag, som konfirmanten ser tilbake på med stor glede.

Når skal dere ha konfirmasjon?

mvh

"Din tanke er fri" er fin. Tror jeg må ha med den.

Men jeg må ha en morsom sang også.

Skrevet

"Din tanke er fri" er fin. Tror jeg må ha med den.

Men jeg må ha en morsom sang også.

Men du kan dikte noen selv? En venninne av meg gjorde det til sønnen sin, der de på en godhjertet og humoristisk måte virkelig tok ham på kornet!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men du kan dikte noen selv? En venninne av meg gjorde det til sønnen sin, der de på en godhjertet og humoristisk måte virkelig tok ham på kornet!

Jeg skal holde tale.* Grue seg*

Vet ikke om jeg er noen dikter akkurat, men kanskje jeg skal prøve.

Skrevet

Jeg skal holde tale.* Grue seg*

Vet ikke om jeg er noen dikter akkurat, men kanskje jeg skal prøve.

Jeg holdt tale på verseform for sønnen min, jeg var så rørt selv at jeg nesten sippet, av mine egne ord! He-he..

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg holdt tale på verseform for sønnen min, jeg var så rørt selv at jeg nesten sippet, av mine egne ord! He-he..

Det kommer jeg til å bli også.

Må bare passe på at det ikke blir så mye skryt at det direkte blir kvalmende:o)

Skrevet

Husker i konfirmasjonen til den ene fetteren min - hans mor (min tante) holdt tale og hun grein som bare det. :o) Men alle syntes det var bare rørende og koselig.

Skrevet

Husker i konfirmasjonen til den ene fetteren min - hans mor (min tante) holdt tale og hun grein som bare det. :o) Men alle syntes det var bare rørende og koselig.

Ja, det blir så...nært alt mulig! Når du sitter og skal lage en tale til din førstefødte, og ser på bilder, og husker hvor avsindig lykkelig du var når du fikk ham, og ser den flotte femtenåringen du har nå... Du får god kontakt med følelsene dine da ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...