Gå til innhold

Må bare få sagt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

At å få høre fra flere at innleggene mine bare er tull og vas er skikkelig sårende.. jeg trodde at det faktisk gikk an å fortelle ting i Åpent forum og få råd, men det eneste man får er bare drittslenging... Det er jo synd at det skal være sånn da! Da syns jeg heller at de som mener jeg bare skriver tull, kan la være å lese mine innlegg! Kanskje det hjelper?

Mine innlegg høres sikkert absurd ut, men jeg tar med alle detaljer og forklarer hvordan det faktisk er. Er det virkelig så mange som tror at verden er en finere plass å bo i enn slik jeg forteller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tror vel at du lever i en litt annen verden enn oss ja, en oppe i hodet ditt kanskje?

Skrevet

Hvor er det noen sier det bare er tull?

"Svigermor og svigerfar er blitt direkte drittsekker!!!!"

Jeg skrev dette innlegget i åpent forum igår. Og fikk noen tilbakemeldinger om at jeg hadde røyka for mye crack, at jeg måtte passe meg for folk i hvit frakk og lignende... syns det er direkte slemmt :(

Skrevet

Jeg tror (gad ikke sjekke) at de som sa det, ikke kjenner nicket ditt, slik som de fleste andre av oss gjør. Vi som kjenner deg her inne fra, vet at innlegget var ekte.

Drit i dem, Solsikkefrø!

Skrevet

Men du er fryktelig hormonell og skikkelig utagerende når du skriver. Ikke alle som har forståelse for det :o)

Skrevet

Men du er fryktelig hormonell og skikkelig utagerende når du skriver. Ikke alle som har forståelse for det :o)

Nå skal hun forhåpentlig heller ikke bli dronning, da.

Skrevet

Er ikke hormonell nei, men jeg gidder ikke å prøve å virke glad i innleggene mine når det skjer noe absurd! skjønner? Det rimer liksom ikke helt...

Skrevet

Nå skal hun forhåpentlig heller ikke bli dronning, da.

Nei, sikkert ikke :o)

Og det hormonelle forsvinner jo også etterhvert som man slutter å amme.

Skrevet

Er ikke hormonell nei, men jeg gidder ikke å prøve å virke glad i innleggene mine når det skjer noe absurd! skjønner? Det rimer liksom ikke helt...

Problemet er at man ikke vet at man er hormonell. Det er slikt man blir fortalt etterpå. Dattera mi var 11 da jeg fikk minstemann og hun kvier seg for å få barn fordi jeg var så sinna og hormonell både under graviditeten og etterpå.

Hun er 21 nå da så hun ler litt av det men håper hun ikke blir likedan.

Gjest Persille
Skrevet

Noen sier ting som ikke var pene og spesielt nødvendige - sånn er det bare på nett, dessverre.

Når det er sagt; jeg er litt enig med Dorthe - du ytrer deg på en måte som gjør at folk som ikke har så mye følelser anser det hele som bare tull.

Det er ikke det at jeg ikke skjønner at du har det fælt, men jeg har vanskelig for å tro på det du skrev om hva lederne sa, og det vet du kanskje ikke med sikkerhet om er rett selv heller.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har hatt medfølelse med deg hele veien jeg altså.

Men begynte å lure litt nå.

Det høres jo helt utrolig ut at det er slik i millitæret.

Skrevet

Jeg tror vel heller mange reagerer på at du skriver så dramatisk.

Skrevet

"Svigermor og svigerfar er blitt direkte drittsekker!!!!"

Jeg skrev dette innlegget i åpent forum igår. Og fikk noen tilbakemeldinger om at jeg hadde røyka for mye crack, at jeg måtte passe meg for folk i hvit frakk og lignende... syns det er direkte slemmt :(

Skjønner jo at du ikke har det godt akkurat nå, men med en nyfødd og det å være alene om det tar jo også på.

Men å skrive i et opent forum om det kan både være bra og dårlig, som du vet er jo det endel her inne på dol som ikke eier følelser, og også noen som bare er ute etter å lage kvalme, bare overse det. Jeg syntes du har fått masse støtte her inne den siste tiden, og burde være glad for det:) og kansje overse de mere negative innleggene.

Kan hende at de som skriver negativt om dine tanker og følelser er noen du har skrevet negativt om til før? Og at de lar være å bruke sine egne nick i trådene.

Skrevet

Skjønner jo at du ikke har det godt akkurat nå, men med en nyfødd og det å være alene om det tar jo også på.

Men å skrive i et opent forum om det kan både være bra og dårlig, som du vet er jo det endel her inne på dol som ikke eier følelser, og også noen som bare er ute etter å lage kvalme, bare overse det. Jeg syntes du har fått masse støtte her inne den siste tiden, og burde være glad for det:) og kansje overse de mere negative innleggene.

Kan hende at de som skriver negativt om dine tanker og følelser er noen du har skrevet negativt om til før? Og at de lar være å bruke sine egne nick i trådene.

Tja.. jeg har faktisk aldri skrevet negative svar til noen(med hånden på hjertet), jeg lar da heller være å svare for jeg vet hvor kjipt det er å få høre hvor teit en er med sine innlegg...

Gjest Gurkemaje
Skrevet

Ikke bry deg om det, og bare skriv hva du har på hjertet.

Jeg synes ikke du har skrevet noe galt, sykt eller rart.

Det er slik du føler og opplever ting, og da må du få skrive det uten å bli sjikanert.

Om du leser litt rundt her ser du at en viss person har det med å gi alle pepper, det gjelder ikke bare deg.

Ikke ta kritikken så personlig, Dol er bare underholdning og noen er her bare for å provosere med kritikksvar for å mane frem krangel.

Skrevet

Tja.. jeg har faktisk aldri skrevet negative svar til noen(med hånden på hjertet), jeg lar da heller være å svare for jeg vet hvor kjipt det er å få høre hvor teit en er med sine innlegg...

OKi:) jamen det er bra:) Så da klarer du å snøre sammen og overse de negative innleggene til deg:)

Det bruker jeg å gjøre;) og jeg har fått en god del dritt her inne:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...