Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt årsstudium i engelsk ved universitetet? Hva synes dere om studiet?

Videoannonse
Annonse
Gjest gruffalo
Skrevet

Ved UiO? Ikke tatt årsstudiet, men de fleste av emnene det består av. Litteraturen og kulturkunnskapen krever en del lesing, naturlig nok, men det er festlig. Oversettelsesemnet er lettfattelig og gøy. Fonetikken har jeg ikke prøvd meg på, grammatikken er dørgende kjedelig. Men det er jo mye smak og behag.

Gjest skolenørd
Skrevet

Engelsk årsstudium er det kjekkeste grunnfaget jeg noen gang har tatt. Mye arbeid, MÅÅÅ jobbe jevnt, men kjempekjekt! Og grammatikken var det jeg likte aller best, men er kanskje litt nørd der... Fonetikken er ikke ille den heller. Hvilket Universitet går du på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...