Gå til innhold

Spennende å være poltiti i Oslo - blitt i det siste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når rettsvesenet må vike, Da er det ikke rart folk flest flytter. På Tinghuset er det opprettet en vitnehjelpstjeneste i det siste. Folk tør ikke vitne, så vi får ikke dømt kjeltringene. En ung mann med over 100 saker på seg er ikke mulig å få satt inn.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127317

Videoannonse
Annonse
Gjest bare spør altså!
Skrevet

Har ikke du tatt opp denne saken mange ganger før her inne?

Skrevet

Har ikke du tatt opp denne saken mange ganger før her inne?

Nope.

Dette er helt nytt. Politiet har ikke blitt skremt fra å aksjonere før nå. Det er nye tider dette her.

Det skjer stadig noe nytt som har sammenheng med gammelt, en utvikling. Fyren er stadig på frifot og gjør stadig nye brekk og vold, en evig plage.

Gjest 1)beklager!
Skrevet

Nope.

Dette er helt nytt. Politiet har ikke blitt skremt fra å aksjonere før nå. Det er nye tider dette her.

Det skjer stadig noe nytt som har sammenheng med gammelt, en utvikling. Fyren er stadig på frifot og gjør stadig nye brekk og vold, en evig plage.

Da har jeg ikke fulgt med i timen ;)

Skrevet

Da har jeg ikke fulgt med i timen ;)

Alt i orden. Men at jeg nevner den samme saken er riktig, for å illustrere utviklingen som er blitt dobbelt så ille bare på et år. Bare på et år er situasjonen forverret dramatisk. Bare ved å telle saker, våpen og aktører kan alle se alvoret. Men ikke politikerne. Vi vil ikke ha et kontrollsamfunn. Myndighetene syns det er helt greit å gi en minstepensjonist 5000 kr i bot for å kjøre 100 meter i et fullstendig tomt kollektivfelt. Og greit å prioritere slikt framfor å gå etter brutale kriminelle som truer liv og helse.

Gjest bare spør altså!
Skrevet

Alt i orden. Men at jeg nevner den samme saken er riktig, for å illustrere utviklingen som er blitt dobbelt så ille bare på et år. Bare på et år er situasjonen forverret dramatisk. Bare ved å telle saker, våpen og aktører kan alle se alvoret. Men ikke politikerne. Vi vil ikke ha et kontrollsamfunn. Myndighetene syns det er helt greit å gi en minstepensjonist 5000 kr i bot for å kjøre 100 meter i et fullstendig tomt kollektivfelt. Og greit å prioritere slikt framfor å gå etter brutale kriminelle som truer liv og helse.

Hinter du til utlendinger, innvandrere og lignende eller?

Er det det vi i hovedsak snakker om her?

Skrevet

Hinter du til utlendinger, innvandrere og lignende eller?

Er det det vi i hovedsak snakker om her?

Det er kun kriminelle og terrorister jeg snakker om. Interessant er selvsagt også hvordan de kommer til landet, altså kilden til dette. Kriminelle fra hele verden søker til landet vårt, da det er her det er mest penger som ikke blir passet så godt på, smuglermarked for alt fra servietter til sprit og narkokjøpere. Vi bor i et eldorado for slike, men nøler med å ta konsekvensen av det. Nå er vi i ferd med å miste kontrollen i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...