Gå til innhold

Hvordan kan du dole hele dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Fu-patruljen
Skrevet

Jeg er nysgjerrig som lurer på hva det er som gjør at du kan dole dagen lang.

Videoannonse
Annonse
Gjest ChiengMai
Skrevet

Studerer hjemmefra (IT-fag) og sitter ved maskinen stort sett hele dagen. Så da kan jeg stikke innom DOL av og til.

Skrevet

Jeg er hjemme sammen med sønnen min. Permisjon fra jobben siden vi ikke fikk barnehageplass.

Akkurat nå er pappaen til sønnen min hjemme på dagtid, så da har jeg litt ekstra tid :)

Gjest samuel larsen
Skrevet

Jeg synes heller spørsmålet må være, hvordan i alle dager gidder du? Hvordan kan noen gidde å bruke masse tid her inne? Jeg er innom hvis jeg lurer på noe, og titter da også over 100 siste listen, men mer enn det gidder jeg ikke, hva skulle det gi meg?

Gjest Fu-patruljen
Skrevet

Jeg synes heller spørsmålet må være, hvordan i alle dager gidder du? Hvordan kan noen gidde å bruke masse tid her inne? Jeg er innom hvis jeg lurer på noe, og titter da også over 100 siste listen, men mer enn det gidder jeg ikke, hva skulle det gi meg?

Litt underholdning kanskje? du leser da her forstår jeg, hvorfor gjør du det? fordi det underholder deg selvfølgelig.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er hjemme, har en sykdom som gjør at jeg nå er midlertidig ufør.

Guttungen er i barnehagen, sambo på jobb, så da er Dol en fin måte og få dagen til og gå.

Her kan jeg diskutere løst og fast, få svar på så mangt jeg lurer på.

Og jeg har fått nye bekjentskaper her.

Gjest samuel larsen
Skrevet

Litt underholdning kanskje? du leser da her forstår jeg, hvorfor gjør du det? fordi det underholder deg selvfølgelig.

Nei, som sagt er jeg innom for å spørre om noe eller når jeg får svar, og da hender det at jeg skummer gjennom 100 nyeste. Og dette innlegget følte jeg at jeg måtte svare på.

Og om det skulle underholdt meg, så ville det vart i noen minutter, på en god dag 1 time? Men en hel dag? Og fler på rad? Nei nei nei

Skrevet

har det veldig rolig på jobb.Hender det går laang tid mellom hver kunde eller telefonsamtale.Gjelder å få tiden til å gå litt fortere med litt underholdning fra dere.Benytter anledningen til å si-tusen takk!

Skrevet

Sitter på jobb og titter imellom telefonene.

Noen dager er det fullt kjør andre dager ikke...

Skrevet

Jeg kan ikke det :) Har ikke nett hjemme for tida. Når jeg er "oppe og går" hjemme igjen, blir jeg nok å se innom når jeg tar et lite femminutt fra andre ting jeg driver med.

Kan jo ikke "bo" på nettet heller, har for mye å gjøre til det :)

Jeg har forøvrig tiårsjubileum på Dol i disse dager... gud bedre...

Skrevet

Jeg er nyskjerrig på navnet ditt, jeg. Fu - patruljen. Høres litt pervo ut "ler".

Gjest tror jeg trallala
Skrevet

alle unntatt webmaster tør svare ærlig på denne

;)

Skrevet

Nå kan jeg ikke dole hele dager lengre da jeg jobber for fullt.

Har hatt ferie i et par måneder å da kunne jeg dole døgnet rundt.

Skrevet

Om man er inne her 20 ganger i løpet av en dag og bruker 2 minutter hver gang, så virker det som man sitter her hele tida uten at man egentlig har brukt mer enn 40 minutter... ;)

Jeg har syk unge som sitter mye på fanget og halvsover, og da er det ingenting annet å gjøre enn å strekke ut høyrearmen til pcen.

Skrevet

Det kan jeg ikke;)

Jeg jobber fulltid, 7-15 eller 15-22 hver dag, så jeg er innom litt nå og da...

Gjest herregud, hva en skal finne seg i.
Skrevet

Jeg er sosialklient, men nå er det vist slutt på den tida.

Skrevet

Fordi jeg ikke jobber og fordi jeg er til og fra da pc'en står på hele dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...