Gå til innhold

CD med partymusikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Party party
Skrevet

Trenger forslag til hele CD'er med blandet musikk som passer til jentefest 30-50 år. Dansbart altså.Må kjøpe noe nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal lage en blandet party-cd, så kan du jo kjøpe enkeltlåter på nett, fx på musikkonline.no eller cdon.com, istedenfor å kjøpe en rekke album, hvis du uansett ikke ønsker hele albumet, bare hits.

Låtene på slike sider bruker å koste 8-10 kr per stk.

Jeg vet dette er litt på siden av det du spør om, men det er ment som et relevant tips allikevel :-)

Gjest Vimsenn
Skrevet

Hvis du skal lage en blandet party-cd, så kan du jo kjøpe enkeltlåter på nett, fx på musikkonline.no eller cdon.com, istedenfor å kjøpe en rekke album, hvis du uansett ikke ønsker hele albumet, bare hits.

Låtene på slike sider bruker å koste 8-10 kr per stk.

Jeg vet dette er litt på siden av det du spør om, men det er ment som et relevant tips allikevel :-)

Eller laste ned musikk fra nettet og brenne over på en CD-plate?

Skrevet

Eller laste ned musikk fra nettet og brenne over på en CD-plate?

Selvsagt en mulighet. Men trådstarter skrev at h*n ville kjøpe ny musikk. Da gikk jeg ut fra at vedkommende ikke synes nedlasting er et greit alternativ.

Gjest Party party
Skrevet

Selvsagt en mulighet. Men trådstarter skrev at h*n ville kjøpe ny musikk. Da gikk jeg ut fra at vedkommende ikke synes nedlasting er et greit alternativ.

Du har helt rett!

Også fordi jeg ikke husker tittelen på låter jeg har hørt og liker. Derfor er samle-CD'er et bra valg for oss som ikke kan så mye om musikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...