Gå til innhold

Sovesofa

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Hva synes dere om denne sovesofaen? Om fasong og farge? Skal plasseres på et gjesterom med helt lyse vegger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fasongen liker jeg, den typen er jo veldig i skuddet nå for tida. Vurderer å kjøpe noe sånt sjøl etter hvert, har lyst til å bytte ut en sliten sovesofa vi har. Men masse andre ting jeg har lyst til å bruke penger på også, så jeg vet ikke helt når det blir sofa-bytte. Oi, beklager avsporingen!

Vel, jeg liker altså modellen, men personlig synes jeg den blir for intenst rød. Men det er min smak. Liker du den, og føler den passer hos deg, så kjøp den da vel! :-)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Fasongen liker jeg, den typen er jo veldig i skuddet nå for tida. Vurderer å kjøpe noe sånt sjøl etter hvert, har lyst til å bytte ut en sliten sovesofa vi har. Men masse andre ting jeg har lyst til å bruke penger på også, så jeg vet ikke helt når det blir sofa-bytte. Oi, beklager avsporingen!

Vel, jeg liker altså modellen, men personlig synes jeg den blir for intenst rød. Men det er min smak. Liker du den, og føler den passer hos deg, så kjøp den da vel! :-)

Fargen er ikke sååå ille rød i virkeligheten :) Jeg syns den er veldig fin.. Enda jeg egentlig ikke liker rødt :) Men en rød sofa blir jo et større blikkfang uansett enn en brun f.eks. Både positivt og negativt

Skrevet

Fargen er ikke sååå ille rød i virkeligheten :) Jeg syns den er veldig fin.. Enda jeg egentlig ikke liker rødt :) Men en rød sofa blir jo et større blikkfang uansett enn en brun f.eks. Både positivt og negativt

Tror den blir kjempefin jeg!

Hvis du er ute etter alternativer, så har de kanskje den samme i flere farger? Evt. har jo Skeidar, Bolia, IKEA, osv. lignende sofaer, så du kan jo sammenligne, hvis du er usikker.

Men som jeg sa, liker du den, og den passer inn, så kjøp den da vel :-)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Tror den blir kjempefin jeg!

Hvis du er ute etter alternativer, så har de kanskje den samme i flere farger? Evt. har jo Skeidar, Bolia, IKEA, osv. lignende sofaer, så du kan jo sammenligne, hvis du er usikker.

Men som jeg sa, liker du den, og den passer inn, så kjøp den da vel :-)

De har en annen farge som også er veldig fin. Litt dusere :) Ville bare se om det var andre som kunne kjøpt en rød sofa,eller om alle synes den er for rød :)

Skrevet

De har en annen farge som også er veldig fin. Litt dusere :) Ville bare se om det var andre som kunne kjøpt en rød sofa,eller om alle synes den er for rød :)

Jeg ville ikke hatt den i stua, men kunne gjerne hatt den på et gjesterom eller kjellerstue eller noe.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg ville ikke hatt den i stua, men kunne gjerne hatt den på et gjesterom eller kjellerstue eller noe.

Den er til et gjesterom. Jeg kunne heller ikke hatt noe så fargesprakende midt i stua :)

Skrevet

Et spørsmål litt på siden: har du prøvesittet / ligget den? Vi er også på jakt etter en sovesofa, men er opptatt av at den skal være god å sove i.

Forøvrig syns jeg den var fin :)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Et spørsmål litt på siden: har du prøvesittet / ligget den? Vi er også på jakt etter en sovesofa, men er opptatt av at den skal være god å sove i.

Forøvrig syns jeg den var fin :)

Den er veldig god å sitte i til å være sovesofa. Prøvd lignende typer andre steder,men jeg syns denne var den absolutt beste å sitte i,og den som så finest ut. Men jeg har ikke prøveligget den ;) Men de anbefaler en tynn overmadrass for å unngå skjøtene.

Skrevet

Den er veldig god å sitte i til å være sovesofa. Prøvd lignende typer andre steder,men jeg syns denne var den absolutt beste å sitte i,og den som så finest ut. Men jeg har ikke prøveligget den ;) Men de anbefaler en tynn overmadrass for å unngå skjøtene.

Takk for svar! Jeg har sett at det var en del skjøter, så jeg var litt spent på hvordand den var å ligge i.

Må undersøke den der nærmere skjønner jeg.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Takk for svar! Jeg har sett at det var en del skjøter, så jeg var litt spent på hvordand den var å ligge i.

Må undersøke den der nærmere skjønner jeg.

Om den ofte brukes til å sove i,ville jeg nok kjøpt en tykk overmadrass. Den er veldig praktisk og.Har et ganske stort rom til å oppbevare dyner/puter,evt overmadrass i

Gjest Vimsenn
Skrevet

Syns den var helt nydelig.Både fargen og fasongen. Elsker sånne farger og bruker det gjerne i leiligheten så lenge det er stilfullt og med måte. :)

Skrevet

Stilig sofa! Men hadde nok valgt en annen farge selv da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...