Gå til innhold

Talgporer

Anbefalte innlegg

Gjest Vimsenn
Skrevet

Har så utrolig mye talgporer på haka og munnvika og området rundt der.Sånne nupper som det kommer talg utav,men som ikke er kviser...

Har fet hud/normal hud.

Hvordan i all verden skal jeg få vekk dette? Er ikke så plaget med sorte prikker.

Har prøvd uttallige rensemiddler,men ingenting virker!

Noen som vet av en vidunderkur?

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Du må ikke kjøpe ting som selges i vanlig daligvarebutikk eller på cubus eller noe sånt. Loreal og Vichy og de merkene er bare drit og tull. Gå til en hudsalong og spør der, og handl der, der får du skikkelige saker som virker. Det er litt dyrt ja, men det virker i motsetning til dette som det blir reklamert så mye for.

Ta kanskje først en ansiktsbehandling på en slik salong så du får rensa opp skikkelig og fjerna all driten, så fortsetter du med å vedlikeholde. Synes du det er dyrt så ønsk deg det i bursdagsgave eller noe.

Gjest Vimsenn
Skrevet

Du må ikke kjøpe ting som selges i vanlig daligvarebutikk eller på cubus eller noe sånt. Loreal og Vichy og de merkene er bare drit og tull. Gå til en hudsalong og spør der, og handl der, der får du skikkelige saker som virker. Det er litt dyrt ja, men det virker i motsetning til dette som det blir reklamert så mye for.

Ta kanskje først en ansiktsbehandling på en slik salong så du får rensa opp skikkelig og fjerna all driten, så fortsetter du med å vedlikeholde. Synes du det er dyrt så ønsk deg det i bursdagsgave eller noe.

Det er nettopp vichy jeg har brukt.Virka ikke særlig bra nei.

Hudsalong neste ja. Men mens jeg venter på å få råa til det da?

Noen tips? Er nesten desperat,ser så stygt ut.Huff tytti...

Gjest -hos hudlege
Skrevet

Det er nettopp vichy jeg har brukt.Virka ikke særlig bra nei.

Hudsalong neste ja. Men mens jeg venter på å få råa til det da?

Noen tips? Er nesten desperat,ser så stygt ut.Huff tytti...

effektive kremer mot dette,får du :

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...