Gå til innhold

Når forsvaret legger seg langflate..

Gjest Solsikkefrø - når det ikke nytter å være anonym :P

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikkefrø - når det ikke nytter å være anonym :P
Skrevet

Hvis man ringer forsvaret og forklarer at man ikke syns helt om truslene de bruker, og de forteller at de er redde for at det skal komme ut for pressen det som har skjedd, hva er det da de er redde for? Det er greit nok at det er dårlig reklame, men er det noe spesielt forsvaret er redde for når det gjelder pressen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du virkelig gjort det med tanke på det kjæresten din har fortalt? Unnskyld meg, men du får ham nok til å virke som en skikkelig tøffel på brakka...

Gjest har DU ringt ?
Skrevet

Klarer ikke samboeren din å si ifra selv ......

Skrevet

Klarer ikke samboeren din å si ifra selv ......

Jeg har ikke gjort noen ting som helst jeg :) skrev jeg det kanskje?

Gjest Persille
Skrevet

Har du gjort det? Ringt forsvaret og sagt det du skrev her i går?

Gjest har DU ringt ?
Skrevet

Neida, men du spør jo som om du iallefall har tenkt å gjøre det.

Jeg tror ikke forsvaret er redd for at dette kommer ut, det er ikke noen katastrofe som har skjedd, det er bare noen ord som har kommet mens gutta lekte krig.

Så jeg tror ikke du kan true forsvaret med denne lille episoden her.

Skrevet

Du fikk det til å høre ut som at du hadde ringt.

Skrevet

Herregud...er det ikke på tide å slutte å trolle nå? Det må da finnes bedre ting å gjøre?

"......................................."

Skrevet

Herregud...er det ikke på tide å slutte å trolle nå? Det må da finnes bedre ting å gjøre?

"......................................."

Trolle? Men jeg som er et lite lykketroll har lov å trolle ;) Må være du som har "tatt for mye crack" (som du sier til meg).

Skrevet

Forsvaret lever på goodwill, de er en utgift. Når en utgift oppfører se dårlig, så blir politikerne sure, og bevilgningene kan skrumpe.

Er du så uheldig å være den som fikk skåla til å vippe med din oppførsel, så kan karrieren din være over og du ryker først ut.

Skrevet

Forsvaret lever på goodwill, de er en utgift. Når en utgift oppfører se dårlig, så blir politikerne sure, og bevilgningene kan skrumpe.

Er du så uheldig å være den som fikk skåla til å vippe med din oppførsel, så kan karrieren din være over og du ryker først ut.

Hva mener du? At han som springer rundt å sier jødesvin kan miste stillingen sin? eller at de som gir beskjed om at han gjør det kan bli kastet ut?

Skrevet

Og hvem skulle man ringe til når man "ringer Forsvaret?"

Skrevet

Hva mener du? At han som springer rundt å sier jødesvin kan miste stillingen sin? eller at de som gir beskjed om at han gjør det kan bli kastet ut?

Både sjefen hans og han selv kan få trøbbel. Systemet er hierarkisk og nådeløst. Sjefen får i prinsippet unngjelde for alt de underordna finner på, helt fra øverst til nederst. Han/hun skal ha full kontroll på alt, må ha full lojalitet og ensretting hele veien opp. Og slik må det være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...