Gå til innhold

Service

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Er det fraværende mange plasser?

Har akkurat sittet lenge i tlfkø, vet at det ikke er den som tar telefonen sin feil, og passer på og være blid og hyggelig.

Men når de bare glefser til meg i andre enden, og er generelt sure for at jeg ringer, blir jeg litt oppgitt. De har så mye og gjøre. Det har de nok, men jeg kan jo ikke vite hvor mange som har ringt før meg.

Er det ikke viktig og yte service i slike yrker?

Nå var det ett legesenter jeg snakket med.

Jeg ringer jo ikke for og være vanskelig, men følger bare ordre fra legen min, om og ta kontakt med en gang det er noe som har med min sykdom og gjøre.

Sukk, måtte bare blåse ut litt.

Og jeg mitt mehe, takket for hjelp jeg ikke fikk...

Hvordan opplever dere service fra personer som skal yte det, eller i allefall være normalt høflige/blide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber selv i et serviceyrke og er alltid hyggelig og imøtekommen når folk henvender seg til resepsjonen.

Men må ærlig innrømme at det ikke er lett når det kommer folk som starter på en sur måte, uten grunn i det heletatt..

Men jeg er vandt med denne type behandling siden jeg er førstemann dem møter når de trør inn dørene her. Men avogtil klarer jeg ikke å holde smilet og motet oppe, det er sjeldent- men det skjer-

Men da er det alltid pga en kunde her bare krangler og krangler og krangler....

Men privat er jeg alltid hyggelig når jeg snakker med noen i serviceyrket, jeg vet f.eks at damen på sentralbordet ikke kan hjelpe for lang kø på tlf!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg jobber selv i et serviceyrke og er alltid hyggelig og imøtekommen når folk henvender seg til resepsjonen.

Men må ærlig innrømme at det ikke er lett når det kommer folk som starter på en sur måte, uten grunn i det heletatt..

Men jeg er vandt med denne type behandling siden jeg er førstemann dem møter når de trør inn dørene her. Men avogtil klarer jeg ikke å holde smilet og motet oppe, det er sjeldent- men det skjer-

Men da er det alltid pga en kunde her bare krangler og krangler og krangler....

Men privat er jeg alltid hyggelig når jeg snakker med noen i serviceyrket, jeg vet f.eks at damen på sentralbordet ikke kan hjelpe for lang kø på tlf!

Da ringer jeg til deg neste gang ;-)

Jeg skjønner at de kan bli oppgitt, men jeg er alltid hyggelig!

Jeg er ikke ute etter og krangle, bare si det jeg skal si, takke for hjelp osv.

Men når de gang på gang vil bite hodet av meg, blir jeg litt oppgitt.

De kan jo heller kjefte på de som kjefter på dem? :o)

Heldigvis er ikke dette alle plasser, og kanskje spesielt for de jeg snakket med i dag, men det skjer skremmendes ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...