Gå til innhold

AP(E) regjeringen

Anbefalte innlegg

Gjest APekatter
Skrevet

Ja, nå håper jeg alle dere som stemte inn AP(E) regjeringen er fornøyd. Skyhøye strømpriser til vinter er prisen vi må betale. Fine greier. *HRMF* Hater alle duster som stemmer inn dustepartier. Det kan sikkert sies en del om den forrige regjeringen, men hadde vi det ikke _litt_ bedre da? - Det synes iallefall jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Småbarns mor til 3
Skrevet

Enig med deg.Ting var faktisk bedre for AP kom til makten. Jeg er lei av småbarns foreldre som går i fella gang på gang. Jeg har selv 3 små barn, og jeg har ikke stemt på AP og deres venner. De sier de skal ta hensyn til oss med små barn osv. osv.

Det eneste de gjør er å prate. Det ønsker ikke at vi skal kjøre store og sikkre biler, de vil at vi skal småfryse om vinteren, SFO blir bare dyrere og dyrere. Ingen frukt og melk ordning i barnehager og skoler. En kan nevne i fleng hva som IKKE har blitt gjort med småbarnsfamilier, men som var blitt lovet.

Skrevet

Jeg ble forbannet da jeg hørte hun ville at vi skulle få høyere strømpriser for å lære å spare . Helvete heller, vi bor i et jækla KALDT land!Ikke alle har anledning til å fyre med alternativ brennstoff.

Skrevet

Jeg ble forbannet da jeg hørte hun ville at vi skulle få høyere strømpriser for å lære å spare . Helvete heller, vi bor i et jækla KALDT land!Ikke alle har anledning til å fyre med alternativ brennstoff.

Kanskje man skulle starte med import av koks og koksovner fra England?

Billig oppvarming ihvertfall - så får regjeringen heller gjøre noe med strømprisen når de plutselig finner ut at vi skal bli miljøbevisste igjen...

Skrevet

Enig med deg.Ting var faktisk bedre for AP kom til makten. Jeg er lei av småbarns foreldre som går i fella gang på gang. Jeg har selv 3 små barn, og jeg har ikke stemt på AP og deres venner. De sier de skal ta hensyn til oss med små barn osv. osv.

Det eneste de gjør er å prate. Det ønsker ikke at vi skal kjøre store og sikkre biler, de vil at vi skal småfryse om vinteren, SFO blir bare dyrere og dyrere. Ingen frukt og melk ordning i barnehager og skoler. En kan nevne i fleng hva som IKKE har blitt gjort med småbarnsfamilier, men som var blitt lovet.

De er helt klart best på èn ting - og det er løftebrudd, gjerne bortforklart med et kvalmende smil rundt munnen.....(som egentlig sier at "dette burde du vel ha forstått"....).

Bare så synd at så mange nordmenn gang på gang lar seg lure av sosialistenes mange falske løfter - og aldri ser ut til å lære.....

Skrevet

Kanskje man skulle starte med import av koks og koksovner fra England?

Billig oppvarming ihvertfall - så får regjeringen heller gjøre noe med strømprisen når de plutselig finner ut at vi skal bli miljøbevisste igjen...

hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...