Gjest this is a signature Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg skal kjøpe meg bærbar pc, og lurer på om noen har noen anbefalinger, etv. vet om en side somk er grei mtp. sammenlikning av pris, etc.? Har Binders tilbud på pcer? Er de evt. bra? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Binders hadde nylig tilbud på Acer-pc-er som så OK ut, til ca 6000. Og Dell har tilbud nå, lå en reklamebrosjyre i avisen jeg kjøpte i går, den jeg ville ha valgt er annonsert til 6990,-. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hvis du er ute etter en forholdsvis billig bærbar, så kan du ta en titt på www.dinside.no, de har en oversikt over noen der som de har vurdert. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hvis du er ute etter en forholdsvis billig bærbar, så kan du ta en titt på www.dinside.no, de har en oversikt over noen der som de har vurdert. Har de en ny test nå? Jeg likte dinside.no bedre før. Nå irriterer det meg bare at det ligger så mye gammelt grums der. Tester på flere år gamle pc-er, kameraer og andre produkter, men oftest heller dårlig utvalg av testede nye/aktuelle produkter. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Har de en ny test nå? Jeg likte dinside.no bedre før. Nå irriterer det meg bare at det ligger så mye gammelt grums der. Tester på flere år gamle pc-er, kameraer og andre produkter, men oftest heller dårlig utvalg av testede nye/aktuelle produkter. Nei, denne testen var ny. Har vært et par tester av bærbare i det siste. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Har de en ny test nå? Jeg likte dinside.no bedre før. Nå irriterer det meg bare at det ligger så mye gammelt grums der. Tester på flere år gamle pc-er, kameraer og andre produkter, men oftest heller dårlig utvalg av testede nye/aktuelle produkter. Ellers må jeg si meg enig i din vurdering av dinside.no... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.