Gå til innhold

Støtte til barnepass ved AMO-kurs

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Er det noen som vet hvor mye Aetat betaler pr mnd. i støtte til barnepass når man blir pålagt av Aetat å gå på AMO-kurs?

Videoannonse
Annonse
Gjest på attføring
Skrevet

Vet jo ikke om det blir det samme med AMO, men når man går på attføring dekkes barnepass etter dokumenterte utgifter.

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Vet jo ikke om det blir det samme med AMO, men når man går på attføring dekkes barnepass etter dokumenterte utgifter.

Så hvis man har barnet hos en dagmamma, og det koster 3000,- pr mnd så får man dekket alt?

Gjest på attføring
Skrevet

Så hvis man har barnet hos en dagmamma, og det koster 3000,- pr mnd så får man dekket alt?

Ja, det regner jeg med. Men sånn jeg har forstått det så har de også visse satser å gå etter. Det er sikkert en øvre grense for hvor mye de dekker.

Skrevet

Naboen vår fikk dekket full barnehageplass da hun var på atføring - dekker helt sikkert dagmamma også innenfor rimelige grenser

Skrevet

Ca 80,- pr. dag pr. barn i barnehage/ hos dagmamma. Dette må dokumenteres.

Du får støtte for barna ellers også, tror dette var rundt 40,- pr. barn pr. dag.

Skrevet

Jeg fikk 1700 kr i mnd da jeg kurs på kurs i vinter.

Skrevet

Ja, det regner jeg med. Men sånn jeg har forstått det så har de også visse satser å gå etter. Det er sikkert en øvre grense for hvor mye de dekker.

Jeg får 1700 for det første barnet og 800 pr barn etter det.

Gjest på attføring
Skrevet

Jeg får 1700 for det første barnet og 800 pr barn etter det.

Da er det kanskje det som er satsene? Jeg har nettopp satt frem krav om dekning av barnepass og aner ikke hvor mye av det jeg får dekket enda.

Skrevet

Da er det kanskje det som er satsene? Jeg har nettopp satt frem krav om dekning av barnepass og aner ikke hvor mye av det jeg får dekket enda.

Vil tro det er samme satsene i hele landet ja. Dette er Møre og romsdal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...