Gå til innhold

Forakt for eksen mange år etter

Anbefalte innlegg

Gjest det blide sørland
Skrevet

Jeg lurer på om det finnes flere her som har kjent på en forakt overfor en eks, selvom det er mange år siden dere gjorde slutt?

Selv er jeg nå gift , svært lykkelig gift, men de gangene jeg ser eller hører om eksen, så kjenner jeg vemmelse og forakt for alt han gjorde mot meg..

Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest det går over
Skrevet

har hatt det slik,men ikke nå lengre.

du er muligens ikke ferdig med å bearbeide det?

har du hatt noen å snakke ut med?

Skrevet

Jeg føler forakt for min eks. først og fremst fordi han ikke viser noen interesse for sine barn. Mange år siden vi flyttet fra hverandre, og jeg er lykkelig i nytt forhold.

Gjest så absolutt
Skrevet

Ja. Jeg kjenner jeg har forakt for en eks. Vi var sammen i hele (!) to måneder med noe sex etpar måneder etter. Han behandlet meg som en dritt, og jeg var for forelsket til å se. I etterkant kjenner jeg en vemmelse når hans navn blir nevnt. Dette er 4 år siden.

Skrevet

Jeg føler forakt ja. Men ikke nødvendigvis for han, men meg selv som var sammen med idioten.

Men fortid er fortid, ingenting å dvele ved :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...