Gjest Niks Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hva er galt med deg??! Vi har spist de mest utrolige flintstekene og nytt røkte sommerkoteletter hele sommeren! Og selvfølgelig kalkunpølser i potetkaker... Og grillet laksefilet... Og ørret... Akk, så kom høsten! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Dere kan ennå rekke det hvis dere forter dere litt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det er da lenge til nyttårsaften ennå. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Hva er galt med deg??! Vi har spist de mest utrolige flintstekene og nytt røkte sommerkoteletter hele sommeren! Og selvfølgelig kalkunpølser i potetkaker... Og grillet laksefilet... Og ørret... Akk, så kom høsten! Jeg skjønner NADA! - Vi hadde riktignok med oss en engangsgrill på en skogtur og kremerte noen pølser . . men vi har ikke grillet på verandaen, enda vi har gassgrill og greier -jeg burde oppsøle proffesjonell hjelp. 0 Siter
citygirl Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Synes dere umiddelbart skal begynne å planlegge vintergrillings. For man må grille en gang i året. Minst! Sett av en dag i januar, bestill varmedresser og ha pølsene klare. Store votter til å holde ølen med er også lurt. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Dere kan ennå rekke det hvis dere forter dere litt! Det må bli til helga! Maiskolber og fisk - NAM! og masse hvitvin. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Ikke for sent det, Flisa, vi skal grille igjen til lørdag vi. 0 Siter
citygirl Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg skjønner NADA! - Vi hadde riktignok med oss en engangsgrill på en skogtur og kremerte noen pølser . . men vi har ikke grillet på verandaen, enda vi har gassgrill og greier -jeg burde oppsøle proffesjonell hjelp. *Henviser deg til NHD* 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Synes dere umiddelbart skal begynne å planlegge vintergrillings. For man må grille en gang i året. Minst! Sett av en dag i januar, bestill varmedresser og ha pølsene klare. Store votter til å holde ølen med er også lurt. Det hadde vært kult - vi har 40 kvadratmeter veranda - hvor halve er med tak -så det hadde jo gått an 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Ikke for sent det, Flisa, vi skal grille igjen til lørdag vi. Da skal jeg tenke på deg og grille jeg også. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 *Henviser deg til NHD* Han vil ikke ha meg, 0 Siter
Gjest Niks Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg skjønner NADA! - Vi hadde riktignok med oss en engangsgrill på en skogtur og kremerte noen pølser . . men vi har ikke grillet på verandaen, enda vi har gassgrill og greier -jeg burde oppsøle proffesjonell hjelp. Yepp! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det må bli til helga! Maiskolber og fisk - NAM! og masse hvitvin. Maiskolber skal vi også grille. Svin indrefilet blir det også her. Forskjellige grønnsaker grilles i folie, nam nam. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Maiskolber skal vi også grille. Svin indrefilet blir det også her. Forskjellige grønnsaker grilles i folie, nam nam. Ja, vi får ta en tur til Nordby på Svinesund og handle inn litt godsaker. 0 Siter
citygirl Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det hadde vært kult - vi har 40 kvadratmeter veranda - hvor halve er med tak -så det hadde jo gått an Vi har hatt party i gården her midtvinters med grillmat, pils og varmedresser. Knallsuksess! Tidligere på dagen hadde vi akekonkurranse med store og små. Man var ganske rød i fjeset etter en sånn dag. Tror det var 10-15 minus eller noe. 0 Siter
Gjest toya-1 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hvordan har dere klart å glemme det? Vi har grillet masse i sommer, stort sett spist ute også i hele sommer. Har jo vært en knallsommer her sør ihvertfall. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Da skal jeg tenke på deg og grille jeg også. Takk likeså..! Har grilla flere ganger i uka på campingen og i Danmark i sommer, men til lørdag blir det terrassegrilling her hjemme. Gjør det uansett vær vi, sitter heller inne og spiser om det er blir best. 0 Siter
Osiris Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Mange gode grilldager enda. Leeenge til snøen kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.