flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Hvordan har dere klart å glemme det? Vi har grillet masse i sommer, stort sett spist ute også i hele sommer. Har jo vært en knallsommer her sør ihvertfall. Vanvittig - jeg har bare sittet og sullet ute med kaffen - på framsiden av huset for gubben har holdt på å male verandaen -og før det var vi jo over 3 uker i Frankrike - vi grilla ikke der heller.....*SUKK* 0 Siter
citygirl Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Han vil ikke ha meg, Sandstrøm er visst ledig. Høhø... Obs nei han har visst ikke autorisasjon lengre han... Nei - selvhjulpent er velhjulpent. Kjøp grillmat og sett av helgen! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Ja, vi får ta en tur til Nordby på Svinesund og handle inn litt godsaker. Akkurat derfra kommer vår svin indrefilet vi skal grille:-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Vi har hatt party i gården her midtvinters med grillmat, pils og varmedresser. Knallsuksess! Tidligere på dagen hadde vi akekonkurranse med store og små. Man var ganske rød i fjeset etter en sånn dag. Tror det var 10-15 minus eller noe. Vil bli omgangsvenn med deg!!! 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Mange gode grilldager enda. Leeenge til snøen kommer. Ja - jeg får samle litt mot og mat og invitere noen folk til helga. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det må bli til helga! Maiskolber og fisk - NAM! og masse hvitvin. Mmmmmmmmm... *sikle* Det er forresten meldt godvær på østlandet ) 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Takk likeså..! Har grilla flere ganger i uka på campingen og i Danmark i sommer, men til lørdag blir det terrassegrilling her hjemme. Gjør det uansett vær vi, sitter heller inne og spiser om det er blir best. Vi grillet hver dag da vi hadde campingplass - og trodde at det kom til å fortsette når vi flyttet alt utstyret hjem, men PØH...her hadde vi plass: helt nederst til venstre - rett ved den lange brygga. http://hem.passagen.se/isaq/Sannas.jpg 0 Siter
Dory Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Ta det igjen til helgen:) Maiskolber, grillspyd, svinekjøtt, marinader, øl, vil:) Og bakte poteter på grill er godis! Så lengere ned i tården at du skulle over til sverige og handle. Kjøpe med smågodis til meg...? *Slurp* 0 Siter
Gjest toya-1 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Vanvittig - jeg har bare sittet og sullet ute med kaffen - på framsiden av huset for gubben har holdt på å male verandaen -og før det var vi jo over 3 uker i Frankrike - vi grilla ikke der heller.....*SUKK* Da får vi håpe dere rekker det før det er for seint. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Oj.. Går det an Vi har grillet enormt mye denne sommeren. Dere får sikkert flere sjanser, været er jo bra enda. Det går også an å grille ute og spise inne. Det har vi gjort et par ganger, enten pga at det begynte å regne ene gangen, eller andre gangen da det var en kamp å holde vepsen unna maten. Hver gang en veps kom spratt alle opp og løp vilt rundt 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Ja - jeg får samle litt mot og mat og invitere noen folk til helga. Når skal jeg komme? ;-) 0 Siter
org Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Vi har grillet mye i år. Kjøpte oss ny gassgrill, og den er virkelig knall. Så enkelt at selv org kan greie det... 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Når skal jeg komme? ;-) Laudan! 0 Siter
morsan Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Vi har grillet mye i år. Kjøpte oss ny gassgrill, og den er virkelig knall. Så enkelt at selv org kan greie det... ... men er det så enkelt at Herr Org derved kan gjøre alt det andre? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 ... men er det så enkelt at Herr Org derved kan gjøre alt det andre? ;-) Hos oss er grilling kvinnfolkarbe' som all annen matlaging - men han vasker og skrubber grillen da .) 0 Siter
muriel Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hehe...Overskriften minnet meg om Alf prøysens "Den vesle bygda som glømte at det var jul". ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Vi har grillet mye i år. Kjøpte oss ny gassgrill, og den er virkelig knall. Så enkelt at selv org kan greie det... Kan jeg få spørre hvilken grill da? Vi har akkurat fått veranda, og da må grill kjøpes. Og jeg skulle gjerne hatt noe som jeg også kan beherske! ;-) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Vi har grilla ganske mye i sommer. Men jeg syns hele grillinga er oppskrytt. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Vi har grilla ganske mye i sommer. Men jeg syns hele grillinga er oppskrytt. Men grilla mais! og hvitvina! og pleddet!...og svære krus med kaffi! 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Hehe...Overskriften minnet meg om Alf prøysens "Den vesle bygda som glømte at det var jul". ) Hehe, ja kanskje det burde blitt en bitteliten bok av det? "Sommer'n jeg fyllte diesel" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.