Gå til innhold

Uff,er så lei meg nå......

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i snart 5 uker.Den siste uka har han helt sluttet å ringe meg,jeg har måttet ringe han.Jeg blir veldig trist og lei meg for dette,føler han ikke savner meg....

Vi hadde litt problemer for 2 uker siden med at han reiste til x'n (for 2.gang) og satt der og pratet,da sa jeg til han at jeg reagerte,skjønte ikke hvorfor han skulle dit...? Jeg bad han ikke ringe meg etter det,men han ringte dagen etter likevel. Han går til sine voksne sønner og forteller om det når vi har små problemer,noe jeg har sagt klart fra om at jeg ikke ønsker.Jeg går aldri til min datter med mine problemer,det er vel sånn man har venner til..

Føler litt at han blir snurt hvis jeg snakker ham imot (jeg gir beskjed på en rolig og ordentlig måte),da sier han at jeg er kverulerende,noe jeg syns er veldig urettferdig begrep på mine meningsytringer.

Han har et utrolig godt humør,men jeg merket veldig tidlig i forholdet at han er konfliktsky,tør ikke ta opp med meg når han er uenig.Nå føler jeg at jeg må gjette meg til hvorfor han ikke ringer,jeg spør han men han ler bare og sier ingenting er galt. Før pleidde han ringe 2 ganger for dagen,morgen og kveld.

Jeg savner han så jeg føler jeg blir slitt i stykker inni meg,men samtidig kjenner jeg at sånn kan jeg bare ikke ha det.Hvis savn og lengsel ikke er gjensidig.....ja,da blir det jo bare sex'en i helgene en fokuserer på,og det er jeg helt uinterressert i (et slikt sex-forhold).Man skal vel dele tanker og følelser i hverdagen også? Og savne hverandre?

Nei,jeg er frustrert og lei meg,og ganske sikker på at han ikke ringer i kveld heller.Før jeg traff han hadde jeg en veldig god ro inni meg,den er ikke tilstedeværende nå lenger. Og jeg har lyst å bare være hos meg selv i helgen,for å bli brukt pga sex det blir bare helt uaktuelt for min del,det er jeg for gammel til.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en bedre fyr å bruke tiden din på. En konfliktsky fyr som sitter hjjemme hos eksen og skravler er vel ikke det du vil ha?

Ørkenvandreren
Skrevet

Dette forholdet synes ikke å inneholde det du trenger. Du er godt voksen - har du "råd" til å kaste bort tid/år på dette?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Syns du rett og slett skal droppe ham.

Vær snill og ikke kast bort tiden din på slike mennesker som dette.

ostepop1365380989
Skrevet

Dropp han!

Du trenger en bedre mann enn dette!

Skrevet

Jeg syns det virker som du prøver å forandre han -og det er et stort feilgrep - eller rett og slett feil mann.

Skrevet

Hei, har dere vært sammen i fem uker eller i fem år...? For det sto uker i innlegget ditt. Antar du mener fem år..?!

Gjest mener nå jeg
Skrevet

At du gidder ***Kast ikke bort tiden på en slik slask*****

Skrevet

Du har vært sammen med han i 5 uker og har hatt problemer etter 3 uker, det bør si deg noe. Er det bare du som har problemer eller er det også han?

Du kan ikke forvente å forandre han og hans vaner så fort. Dere høres ut som godt voksne folk og han har kanskje vært alene lenge og fått sine vaner. Han har kanskje et godt forhold til sønnene og x kona, så hvorfor skal du forandre det? Er du sjalu?

Jeg synes du overreagerer på hans forhold til sin familie.

Skrevet

Du har vært sammen med han i 5 uker og har hatt problemer etter 3 uker, det bør si deg noe. Er det bare du som har problemer eller er det også han?

Du kan ikke forvente å forandre han og hans vaner så fort. Dere høres ut som godt voksne folk og han har kanskje vært alene lenge og fått sine vaner. Han har kanskje et godt forhold til sønnene og x kona, så hvorfor skal du forandre det? Er du sjalu?

Jeg synes du overreagerer på hans forhold til sin familie.

Hvis fyren vil noe mer enn bare sex etter 3 uker så bør han vel heller være sammen med henne med å sitte og jabbe med eksen sin?!

Skrevet

Hvis fyren vil noe mer enn bare sex etter 3 uker så bør han vel heller være sammen med henne med å sitte og jabbe med eksen sin?!

Kanskje han ikke klarer sex hele tiden :-)

Gjest nicole40
Skrevet

Finn en bedre fyr å bruke tiden din på. En konfliktsky fyr som sitter hjjemme hos eksen og skravler er vel ikke det du vil ha?

Nei slett ikke.NÅr vi er ute og kjører i hans bil sender hun kjærlige meldinger på mobilen,han leser de høyt for meg.Det kan jo ikke han noe for at hun sender sånne meldinger,men jeg er så trist nå,har bare lyst å grine.Alt har blitt vanskelig når det egentlig skulle være hyggelig og kjekt.

Skrevet

Nei slett ikke.NÅr vi er ute og kjører i hans bil sender hun kjærlige meldinger på mobilen,han leser de høyt for meg.Det kan jo ikke han noe for at hun sender sånne meldinger,men jeg er så trist nå,har bare lyst å grine.Alt har blitt vanskelig når det egentlig skulle være hyggelig og kjekt.

Men så be ham til å være mannfolk og sette foten ned overfor eksen sin da! Hvor lenge er det siden de gikk fra hverandre? Og hvor gammel er han egentlig?

Gjest nicole40
Skrevet

Men så be ham til å være mannfolk og sette foten ned overfor eksen sin da! Hvor lenge er det siden de gikk fra hverandre? Og hvor gammel er han egentlig?

Han sette foten ned? Nei han sier han ikke føler noe for henne men maaaaange kvinner før meg har hørt akkurat det før.Han er 55.Nei dette er bare tull.Når jeg ser hva jeg selv har skrevet i innlegget mitt,så ser jeg selv hvor utrolig dum jeg er.Dette bør jo bare ta en bråstopp,tror ikke det er så mye sannhetsfakter å hente der i gården.Hjelper å skrive ting ned for deretter å lese alt sammen!!

Skrevet

Han sette foten ned? Nei han sier han ikke føler noe for henne men maaaaange kvinner før meg har hørt akkurat det før.Han er 55.Nei dette er bare tull.Når jeg ser hva jeg selv har skrevet i innlegget mitt,så ser jeg selv hvor utrolig dum jeg er.Dette bør jo bare ta en bråstopp,tror ikke det er så mye sannhetsfakter å hente der i gården.Hjelper å skrive ting ned for deretter å lese alt sammen!!

Glem han der da, han kommer aldri til å forandre seg.

Nei - finn en som vil ha deg og som ikke holder fast på en gammel eks! Det fortjener du! Lykke til!

Gjest nicole40
Skrevet

Glem han der da, han kommer aldri til å forandre seg.

Nei - finn en som vil ha deg og som ikke holder fast på en gammel eks! Det fortjener du! Lykke til!

Tror heller ikke jeg nei.

Takk du:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...