Gå til innhold

Noen som abonnerer på I form?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå skal Lillemus stramme seg opp litt altså! :o)

Er bladet for "menigmann" eller må du er hypersunn og treningsnarkoman for å ha utbytte av det? Hva dreier det seg egentlig om? Jeg har sett litt på sidene deres (www.iform.nu), men vil gjerne høre litt fra dere som kjøper det også. :o)

Har bestilt et par blader fra et annet bibliotek og skal se på dem i morra, men er utålmodig og vil vite NÅ! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass deg så du ikke starter for intenst nå da...

*snakker av erfaring*

Skrevet

Pass deg så du ikke starter for intenst nå da...

*snakker av erfaring*

*Fnis* Er fullt klar over det, kjære...

Føler bare at jeg har overskudd og lyst akkurat nå og da er det bare å gripe fatt og sette i gang og håpe at det vedvarer! :o)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg leste også på nettsidene,og syntes det hørtes veldig bra ut. Meldte meg inn på nett,men har ikke hørt noe siden.. Dette er ganske mange uker sida,så får se om jeg får noe.

Jeg har ikke lest i dette bladet før,men virker som det er mye variert stoff,også får man tilgang på noen kost/treningsplaner på internett.

Skrevet

*Fnis* Er fullt klar over det, kjære...

Føler bare at jeg har overskudd og lyst akkurat nå og da er det bare å gripe fatt og sette i gang og håpe at det vedvarer! :o)

Jada, jeg er litt der sjøl nå, men jeg kjenner meg sjøl litt for godt :-)

Mener ikke å ta motet fra deg altså!

Men du kan sikkert vente med å bestille bladet til du har fått sett på de i morgen :-)

Skrevet

Jada, jeg er litt der sjøl nå, men jeg kjenner meg sjøl litt for godt :-)

Mener ikke å ta motet fra deg altså!

Men du kan sikkert vente med å bestille bladet til du har fått sett på de i morgen :-)

Ja, jeg bestiller ikke før jeg har sett dem nei! :o) Ville bare høre hva andre mente om bladet og da.

Skrevet

Ja, jeg bestiller ikke før jeg har sett dem nei! :o) Ville bare høre hva andre mente om bladet og da.

Bare bestill da vel og så meld deg ut om du ikke liker baldet, koster faktisk bare 19, 50 eller noe sånt, så noen krise er det vel ikke?

Du må jo nesten se om DU liker det, hva andre mener har ikke særlig mye å si.

fei1365380229
Skrevet

Jeg abonnerer på det, står mye bra her, men det er et dameblad ikke noe for menn, men det er du jo heller ikke. Det koster forøvrig ikke 19 kr, men over 50 kroner pr. blad.

Skrevet

Jeg abonnerer på det, står mye bra her, men det er et dameblad ikke noe for menn, men det er du jo heller ikke. Det koster forøvrig ikke 19 kr, men over 50 kroner pr. blad.

Introduksjonstilbud er ofte 19 for to blader og norn greier, men om det skulle koste mer så hva så? Det er ikke mye penger uansett. Beste ville jo være å kjøpe at blad på narvesen, og så velge om en liker det eller ikke, men alt som kan gjøres komplisert skal jo gjøres det skjønner jeg. Og man skal helst involvere hele DOL i alle avgjørelser.

Skrevet

Det koster 53,50 pr. blad, men innmeldingstilbudet er på kr. 29,- inkl. ditt-og-datt. Må man ikke være medlem så og så lenge altså? Hmmm.... Står ikke noe om det på sidene gitt.

Skrevet

Introduksjonstilbud er ofte 19 for to blader og norn greier, men om det skulle koste mer så hva så? Det er ikke mye penger uansett. Beste ville jo være å kjøpe at blad på narvesen, og så velge om en liker det eller ikke, men alt som kan gjøres komplisert skal jo gjøres det skjønner jeg. Og man skal helst involvere hele DOL i alle avgjørelser.

Hvis du har problemer med at folk spør om råd for ting her inne som du synes er teite så får du bare la være å lese da vet du.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Herregud,hva er i veien med deg? Hvorfor er du her på DOL egentlig,om du ikke tåler at folk spør om ditt og datt. Det er jo det det er til for.

Skrevet

Hvis du har problemer med at folk spør om råd for ting her inne som du synes er teite så får du bare la være å lese da vet du.

føler du deg ikke dum selv? hvilke buske skal jeg ha i dag-typen spm blir litt vel hjelpesløst da. Det er jo bare å kjøpe bladet og så ser du om du liker det. Ikke noe å tape på det om du ikke er ekstremt gjerrig.

Skrevet

føler du deg ikke dum selv? hvilke buske skal jeg ha i dag-typen spm blir litt vel hjelpesløst da. Det er jo bare å kjøpe bladet og så ser du om du liker det. Ikke noe å tape på det om du ikke er ekstremt gjerrig.

Jeg klarer fint å kle meg selv takk.

Og nei, jeg føler meg overhode ikke dum som bare stiller et lite spørsmål om hva andre synes om bladet. Det er da langt i fra det teiteste spørsmålet som har vært stilt her inne.

Skrevet

Jeg klarer fint å kle meg selv takk.

Og nei, jeg føler meg overhode ikke dum som bare stiller et lite spørsmål om hva andre synes om bladet. Det er da langt i fra det teiteste spørsmålet som har vært stilt her inne.

Det er ikke det teiteste nei, men er det målet ditt da? Teitest mulig? Ingen andre enn deg vet hva du liker, og det er faktisk bare et blad. All den tiden du har brukt her kunne du brukt på å lese i bladet og bestemt deg om hva du synes.

Synes det er skremmende hvor mange folk som ikke greier å ta selv den enkleste avgjørelse selv, hva da med viktige ting?

Gjest bare et lite forslag
Skrevet

Det er ikke det teiteste nei, men er det målet ditt da? Teitest mulig? Ingen andre enn deg vet hva du liker, og det er faktisk bare et blad. All den tiden du har brukt her kunne du brukt på å lese i bladet og bestemt deg om hva du synes.

Synes det er skremmende hvor mange folk som ikke greier å ta selv den enkleste avgjørelse selv, hva da med viktige ting?

Du kan jo starte med deg selv og ta en avgjørelse om å være mer positiv! Eller rett og slett holde kjeft når du ikke har noe som helst fornuftig å komme med.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Hva er farlig med å spørre om andres meninger? Hadde ti stykker her svart at hele bladet bare er noe dritt,og bortkasta penger,så hva er vitsen med å kjøpe det? Har jo ingenting med å ikke klare å ta en avgjørelse selv.

fei1365380229
Skrevet

Det absolutt ikke et teit spørsmål om bladet er bra eller ikke, det finnes mange slike "helse" blader som ikke er seriøse nok og hvis man ikke er "kjempe" inne i kosthold og trening er det ikke sikkert man vet det selvom man har bladd igjennom det på Narvesen.

Skrevet

Hva er farlig med å spørre om andres meninger? Hadde ti stykker her svart at hele bladet bare er noe dritt,og bortkasta penger,så hva er vitsen med å kjøpe det? Har jo ingenting med å ikke klare å ta en avgjørelse selv.

*Flirer* Jeg tror e-post bare er ute etter å mobbe meg litt. Hvis det gjør hverdagen h*ns lysere så værsågod, jeg gidder ikke bry meg alikevel. :o)

Skrevet

Jeg gjorde det. Rett og slett for å få en pulsmåler som var hurtigsvarspremien.

Jeg synes tipsene var greie, og bladet var lettlest. Men jeg fikk ikke helt inspirasjon til å følge det. Fant ut at jeg fikk mer inspirasjon av det som skjer på treningssenteret jeg bruker:-)

Passer godt for jenter/kvinnfolk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...