Gå til innhold

Noen som abonnerer på I form?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det. Rett og slett for å få en pulsmåler som var hurtigsvarspremien.

Jeg synes tipsene var greie, og bladet var lettlest. Men jeg fikk ikke helt inspirasjon til å følge det. Fant ut at jeg fikk mer inspirasjon av det som skjer på treningssenteret jeg bruker:-)

Passer godt for jenter/kvinnfolk.

Jeg kommer til å trene hjemme, vet at det er bortkastede penger å kjøpe medlemsskap på et senter. :o)

Men kunne du si opp abonnementet når som helst? Det står det nemlig ingenting om på sidene deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å trene hjemme, vet at det er bortkastede penger å kjøpe medlemsskap på et senter. :o)

Men kunne du si opp abonnementet når som helst? Det står det nemlig ingenting om på sidene deres.

Ja. Fikk to blader og takket for meg. Ikke noe problem.

Mener jeg t.o.m. gjorde det på nettet.

Skrevet

Ja. Fikk to blader og takket for meg. Ikke noe problem.

Mener jeg t.o.m. gjorde det på nettet.

Ah! Da bestiller jeg med en gang jeg! :o)

Gjest Takk for sist!
Skrevet

Det er ikke det teiteste nei, men er det målet ditt da? Teitest mulig? Ingen andre enn deg vet hva du liker, og det er faktisk bare et blad. All den tiden du har brukt her kunne du brukt på å lese i bladet og bestemt deg om hva du synes.

Synes det er skremmende hvor mange folk som ikke greier å ta selv den enkleste avgjørelse selv, hva da med viktige ting?

Og så var trollet i gang igjen!

Skrevet

Og så var trollet i gang igjen!

Jepp. :o) Skjønte det ganske fort, men av og til klarer jeg ikke dy meg for å svare. Bare dumt, naturligvis.

Skrevet

Hva er farlig med å spørre om andres meninger? Hadde ti stykker her svart at hele bladet bare er noe dritt,og bortkasta penger,så hva er vitsen med å kjøpe det? Har jo ingenting med å ikke klare å ta en avgjørelse selv.

Det betyr jo ikke at ikke Lillemus kunne likt det vel? Eller er dere helt like hele gjengen?

Gjest staedtler
Skrevet

For folk med peil er det verdiløst. Kan tvert imot la meg provosere over overforenklinger og til tider fordummende artikler og notiser.

Men om det virker motiverende for folk, så er jo ikke noe bedre enn det. Whatever keeps you going! :)

Skrevet

For folk med peil er det verdiløst. Kan tvert imot la meg provosere over overforenklinger og til tider fordummende artikler og notiser.

Men om det virker motiverende for folk, så er jo ikke noe bedre enn det. Whatever keeps you going! :)

Jeg skal nå se på noen nummer og synes jeg det er dårlig så kutter jeg det bare ut. :o) Takk for innspill!

Skrevet

Jeg kjøper I form nå og da og synes det er et bra blad , men er langt i fra noen treningsdronning. Synes også det tår mye nyttig der som ikke har med trening å gjøre.

Skrevet

Jeg kjøper I form nå og da og synes det er et bra blad , men er langt i fra noen treningsdronning. Synes også det tår mye nyttig der som ikke har med trening å gjøre.

Jeg abbonerer og er veldig fornøyd. Trimmer noen ganger i uka, men er ingen treningsfantast for å si det sånn. Mye nyttig i bladet, og litt til inspirasjon :-)

Skrevet

Jeg abbonerer og er veldig fornøyd. Trimmer noen ganger i uka, men er ingen treningsfantast for å si det sånn. Mye nyttig i bladet, og litt til inspirasjon :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...