Gå til innhold

Der hadde lappen min gått

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL*

Min hadde nok røket, den også! Makan til teit lege, da.

Skrevet

*LOL*

Min hadde nok røket, den også! Makan til teit lege, da.

Ærre mulig, tenkte jeg

Petrine Eiffel
Skrevet

Jeg hadde da beholdt lappen, vet da svaret på de tre spørsmålene der... Men det kan hende jeg hadde slitt med håndbaken:-)

Skrevet

Min og. :o)

For noen spørsmål. Jeg hadde klart å svare Italia, men det andre...

Skrevet

Jeg hadde da beholdt lappen, vet da svaret på de tre spørsmålene der... Men det kan hende jeg hadde slitt med håndbaken:-)

Jaja, noen er kunnskapsrike :-)

Petrine Eiffel
Skrevet

Jaja, noen er kunnskapsrike :-)

Visste jeg kom til å få kommentarer på den (aner jeg en litt ironisk tone?) Hvorfor er det lov å si at man er dum, men ikke å si at man kan ting??

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ærre mulig, tenkte jeg

Det er jo han legen som skulle vært inne til kontroll, spør du meg!

Skrevet

Okei, er det så lett å få lappen?! Da tror jeg jeg melder meg på kjørekurs umiddelbart;o)

Skrevet

Visste jeg kom til å få kommentarer på den (aner jeg en litt ironisk tone?) Hvorfor er det lov å si at man er dum, men ikke å si at man kan ting??

Da leste du noe mellom linjene som jeg ikke skrev.

Skrevet

Min hadde nok også røket :)

Merkelige greier da, her i distriktet sjekker de bare synet til eldre som skal fornye førerkortet. Om det er rette å gjøre, er jeg dog ikke så sikker på...

Skrevet

Min hadde nok også røket :)

Merkelige greier da, her i distriktet sjekker de bare synet til eldre som skal fornye førerkortet. Om det er rette å gjøre, er jeg dog ikke så sikker på...

Burde være grundigere undersøkelser+at kanskje nære slektninger burde vært innkalt.

I blokka der faren min bodde var det en eldre, litt fin mann som bodde. Han kunne ringe på hos faren min og beklage seg over den dårlige servicen det var på det hotellet. Dagen etter satt han å kjørte bil.

Skrevet

Okei, er det så lett å få lappen?! Da tror jeg jeg melder meg på kjørekurs umiddelbart;o)

Ikke få, men beholde :-)

Skrevet

Min lapp hadde røket også. Heldigvis fikk vi ikke sånne spørsmål på teoritesten.

Jeg vet jo navnet på tidligere skandinaviske statsministre, og jeg hører/leser sikkert navnet på de nåværende flere ganger i uken. Men akkurat nå kommer jeg ikke på hv det heter. Og 79-åringer (og mange mye yngre personer) har problem med å huske navn.

Jeg kan se en person for meg, huske navnene på hele slekta hans/hennes, men selve navnet er borte vekk! Kommer jo på det om et par minutt eller timer eller neste morgen.

Skrevet

Min lapp hadde røket også. Heldigvis fikk vi ikke sånne spørsmål på teoritesten.

Jeg vet jo navnet på tidligere skandinaviske statsministre, og jeg hører/leser sikkert navnet på de nåværende flere ganger i uken. Men akkurat nå kommer jeg ikke på hv det heter. Og 79-åringer (og mange mye yngre personer) har problem med å huske navn.

Jeg kan se en person for meg, huske navnene på hele slekta hans/hennes, men selve navnet er borte vekk! Kommer jo på det om et par minutt eller timer eller neste morgen.

Sånnt no detter ned i hodet når en minst aner det, f.eks når en vaker eller lager mat:-)

Skrevet

Ikke få, men beholde :-)

Jeg "vridde" litt om på det jeg, jeg har ikke lappen enda;o)

Skrevet

Jeg "vridde" litt om på det jeg, jeg har ikke lappen enda;o)

Tar du timer? Lykke til i tilfelle :-)

Skulle jeg ha tatt lappen nå, er det ikke sikkert jeg hadde klart dagens krav til lappen .

Skrevet

Tar du timer? Lykke til i tilfelle :-)

Skulle jeg ha tatt lappen nå, er det ikke sikkert jeg hadde klart dagens krav til lappen .

Ikke enda, blir til neste år.

Takk for "oppmuntringen" ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...