Gå til innhold

den usynlige mannen..

Anbefalte innlegg

Gjest barnebarn11
Skrevet

Min bestemor på snart 90 år, mener at det er en mann som bor hos henne og at han bor i kleskotte.

situasjonen er som så:

i 2004 døde min onkel, han bodde i samme hus som bestemor( sin mor). Det var henne som fant han død i senga. I sommer begynnte det plutselig og skje ting med henne, hun fikk panikk anfall og klarte ikke og puste. det har vært episoder hvor hun har fortalt dattra si (min mor) at hun har en datter, uten at hun skjønner at det er hun hu snakker til.

så dette med den usynlige mannen som hun mener bevist bor i kotte. hun kan bare høren ikke seen, men nå begynner hun å bli lei av ham og ønkser ham ut av huset. Spørsmålet er egentlig hvordan vi skal forholde os til det???

og er dette tegn på demens???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare det at hun ikke skjønner at kvinnen hun snakker med er hennes egen datter er vel et solid tegn på demens?

Skrevet

Det vil jeg tro uten at jeg er ekspert.

Der mora mi er, er det ei som jeg pleier å snakke med og hun forteller stadig om naboen som lå utenfor døra hennes og truet henne med AG3. Hun måtte derfor gjemme seg i klesskapet og der lå hun til politet kom og plasserte henne der hun er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...