Gå til innhold

Menn som ikke ringer!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor huen gjør de ikke det?!

Jeg har en nå som er hyggelig som fy når JEG ringer, men an ringer aldri, selvom han sier at han gjør akkurat det, sånn snart.

Når vi er sammen, og forøvrig når vi snakker på telefonen,(fordi JEG har ringt) er alt bare velstand, han virker sv. begeistret og alt det der)

Men jeg blir usikker på ham når han da faktisk ikke tar kontakt..

Hva gjør man med sånne da? Fortsetter man å ringe dem, eller dropper man hele greia? Det virker litt drastisk det også da, når alt ellers klaffer bra. På den annen side har cosmopolitan lært meg at stumme telefoner er et diskret fuck you, og intet annet.

Ringer dere damer menn som ikke ringer dere?

Og dere menn..hva ER dealen med å la være å ringe når dere sier dere skal, og samtidig være koselige som bare fy?!

*lei av stum telefon!* :-I

Videoannonse
Annonse
sprelline1365380900
Skrevet

Jeg møtte en svært hyggelig mann. Vi var sammen på byen et par kvelder til langt på morgenen, og bare prata sammen. Han ga uttrykk for at det var sååå kosi, og ba om tlf nr mitt. Etterpå meldte vi litt til hverandre,og han var like hyggelig, helt til det gikk opp for meg at det var alltid jeg som sendte melding først.

Det endte med at jeg sletta tlf nr hans, og siden har jeg ikke hørt noe mer. Menn som skal være kostbare og ikke kan ringe eller sende sms, ja de har jeg lite til overs for!!!

Så for han var jeg nok bare et hyggelig selskap for et par kvelder....

laguna1365380434
Skrevet

Jeg møtte en svært hyggelig mann. Vi var sammen på byen et par kvelder til langt på morgenen, og bare prata sammen. Han ga uttrykk for at det var sååå kosi, og ba om tlf nr mitt. Etterpå meldte vi litt til hverandre,og han var like hyggelig, helt til det gikk opp for meg at det var alltid jeg som sendte melding først.

Det endte med at jeg sletta tlf nr hans, og siden har jeg ikke hørt noe mer. Menn som skal være kostbare og ikke kan ringe eller sende sms, ja de har jeg lite til overs for!!!

Så for han var jeg nok bare et hyggelig selskap for et par kvelder....

Jeg begynner å bli dritlei av min også..;-P Jeg vil sannelig bli oppvartet, få oppmerksopmhet og telefonoppringninger jeg også, ikke bare gi.

Får ikke jeg telefon i løpet av helgen sletter jeg også!

:-)

Skrevet

Jeg begynner å bli dritlei av min også..;-P Jeg vil sannelig bli oppvartet, få oppmerksopmhet og telefonoppringninger jeg også, ikke bare gi.

Tja. Jeg hadde et slags forhold med en som alltid ventet til jeg tok kontakt. Etter fire år orket ikke selvfølelsen min mer, og jeg bare trakk meg ut.

Sikkert fem år seinere (vi traff hverandre sosialt når andre ba til selskap, på møter o.a.) sa han da vi en gang kom på tomannshånd og hadde en fin tone: - Jeg elsker deg!

Med fortvilt blikk.

Jaja, det var for seint i alle fall for meg. Og ganske fryktelig. Noen menn er sånn. Kanskje damer også, men det vet jeg ikke noe om. Jeg er ikke sånn selv.

Skrevet

Jeg tror bare ikke han tenker over det, jeg. Du ringer jo, så da slipper han :o)

Han koser seg når dere er sammen, han koser seg når du ringer - jeg tror ikke han kommer på at det kunne vært greit andre veien også.

Jeg ville i alle fall hintet litt tydelig (les: si rett ut) før jeg bare slettet han. Menn er elendige på hint, hvis du plutselig forsvinner kommer han sannsynligvis ikke til å forstå noe som helst. Og så tror han gjerne at du plutselig ikke er interessert lengre, blir litt såret og betuttet, og bestemmer seg for å slette deg også og slikke sine sår i fred og ro.

Kanskje...?

Teit å gå glipp av noe bra over en bagatell i alle fall!

:o)

Gjest taster nå
Skrevet

Jeg ringer deg mer enn gjerne jeg:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror bare ikke han tenker over det, jeg. Du ringer jo, så da slipper han :o)

Han koser seg når dere er sammen, han koser seg når du ringer - jeg tror ikke han kommer på at det kunne vært greit andre veien også.

Jeg ville i alle fall hintet litt tydelig (les: si rett ut) før jeg bare slettet han. Menn er elendige på hint, hvis du plutselig forsvinner kommer han sannsynligvis ikke til å forstå noe som helst. Og så tror han gjerne at du plutselig ikke er interessert lengre, blir litt såret og betuttet, og bestemmer seg for å slette deg også og slikke sine sår i fred og ro.

Kanskje...?

Teit å gå glipp av noe bra over en bagatell i alle fall!

:o)

Hm..Jo kanskje jeg bare er gretten her! :-) Tygge litt på det..Jeg vil også bli ringt! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Tja. Jeg hadde et slags forhold med en som alltid ventet til jeg tok kontakt. Etter fire år orket ikke selvfølelsen min mer, og jeg bare trakk meg ut.

Sikkert fem år seinere (vi traff hverandre sosialt når andre ba til selskap, på møter o.a.) sa han da vi en gang kom på tomannshånd og hadde en fin tone: - Jeg elsker deg!

Med fortvilt blikk.

Jaja, det var for seint i alle fall for meg. Og ganske fryktelig. Noen menn er sånn. Kanskje damer også, men det vet jeg ikke noe om. Jeg er ikke sånn selv.

Men det er litt mulig jeg overdramatiserer..Jeg har bare lyst til å bli litt skjemt bort..Og da altså FÅ hyggelige telefoner jeg også..Men jeg tror jo egentlig at han er bra svak for meg, så det er vel litt luksusproblm også.

Det er bare det at verken primadonnanykkene mine ller selvfølelsen min liker at det er jeg som må ta kontakten hele tiden!

Synd å høre om han din da..Det var trist..Jeg vet ikke om jeg er like hard altså..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ringer deg mer enn gjerne jeg:)

;-) Hey, kult!

Skrevet

enten sier du det rett ut eller så dropper du hele fyren.

Skrevet

Hm..Jo kanskje jeg bare er gretten her! :-) Tygge litt på det..Jeg vil også bli ringt! ;-)

Klart du vil!

Si det med all mulig overtydelighet med fristende furten trutmunn over et glass vin.

Skjønner han det ikke da, sier du det en gang til i en helt vanlig uromantisk situasjon. Sånn i forbifarten.

Hvis han FORTSATT ikke ringer skal du få lov til å slette han :o)

Skrevet

Kanskje han har litt angst for å ta kontakt via telefon?

Skrevet

Slutt og ring. Enten så ringer han etter en stund eller så kan det være det samme.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Med fortvilt blikk.

Fikk du ikke noen forklaring?

Skrevet

Tør ikke å innrømme at han ikke er interessert lenger.. tror nå jeg:)

Skrevet

Fikk du ikke noen forklaring?

Forklaring og forklaring. Han er ikke god til å snakke om sånt. Og på det tidspunktet var jeg gift, hadde fått barn, - og han hadde ny samboer.

Det har gått over nå - for meg. Sikkert for han også.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har bestemt for å ikke ringe, ikke ta kontakt på msn, ikke sende mld og ikke mail - før han gjør det.

Jeg gjorde det sist, nå er det hans tur - hører jeg ikke mer er han ikke mer interessert heller :)

Og siden jeg ikke vet om jeg er interessert heller, så er dette en god test.

Og - SELVFØLGELIG FORTJENER DU DET! At han ringer altså... Så det kan du godt forvente.

Skrevet

Ja, det lurer jeg på også... Når det gjelder mennesker generelt for den saks skyld. Hvis jeg sier jeg skal ringe, så ringer jeg. Hvis jeg sier jeg skal komme, så kommer jeg. Selvfølgelig. Hvorfor si en ting og gjøre noe helt annet? Skjønner ikke sånt.

Men jeg må nok si det høres ut som han fyren din ikke er særlig interessert. Og som en dust. Ikke gidd, det er mitt råd. Enveiskommunikasjon er lite givende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...