Gå til innhold

Er islamisme truende eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det "morsomme" er at mange av de somaliere som har et utkastelsesvedtak på seg har reist frivillig hjem til Somalia på ferie - for så å få slippe inn i Norge igjen etterpå (muligens fordi kontrollen er for dårlig?).

Men selvfølgelig - det er sikkert mye mindre farlig for dem å være i Somalia på ferie....?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det "morsomme" er at mange av de somaliere som har et utkastelsesvedtak på seg har reist frivillig hjem til Somalia på ferie - for så å få slippe inn i Norge igjen etterpå (muligens fordi kontrollen er for dårlig?).

Men selvfølgelig - det er sikkert mye mindre farlig for dem å være i Somalia på ferie....?!

politiet og politikerne sier at det ikke er lov. Og hvis noen har fått asyl innvilget og reiser på ferie til hjemlandet de flytet fra kan de bli fratatt asylet sitt.

Forøvrig tror jeg svært mange av somalierne nå enten har fått opphold på humanitært grunnlag eller sterke menneskelige hensyn og da vet jeg ikke helt hvordan reglene er. kanaskje man da har lov å reise på ferie?

Skrevet

jeg finner deg meget spennende!

Sorte hull er altoppslukende, ikke lyset slipper ut en gang.

Gjest ikke nick,nå (K)eistein
Skrevet

Sorte hull er altoppslukende, ikke lyset slipper ut en gang.

en FARLIG mann;)?

kanske dette som gjør deg så spennende.

Skrevet

Det er fristende å sjekke de som flyktet fra Libanon, og som har flyktningestatus i Danmark og Norge. De "flykter" for andre gang. Deriblant de 300 libaneserne fra Blågårdskirken som demonstrerte seg til opphold og hvor minst halvparten og enda fler av deres avkom nå er dømte kriminelle. Disse begynner å bli en skikkelig plage for venstredanskene som den gangen sørget for spesialloven som innvilget dem opphold. En bitter politisk selvmordspille, som liberalerne putter inn bit for bit hver gang det er valg.

Skrevet

en FARLIG mann;)?

kanske dette som gjør deg så spennende.

Ikke en gang katten er redd meg, men den vet kanskje ikke bedre?

:-)

Skrevet

politiet og politikerne sier at det ikke er lov. Og hvis noen har fått asyl innvilget og reiser på ferie til hjemlandet de flytet fra kan de bli fratatt asylet sitt.

Forøvrig tror jeg svært mange av somalierne nå enten har fått opphold på humanitært grunnlag eller sterke menneskelige hensyn og da vet jeg ikke helt hvordan reglene er. kanaskje man da har lov å reise på ferie?

Men hvorfor er det så mye mindre farlig for dem å reise, enn for de som har fått avslag på oppholdstillatelse og har et utvisningsvedtak på seg?

Skulle jo egentlig tro det var tvert om....?

Gjest ikke nick nå nei,(K)einstein
Skrevet

Ikke en gang katten er redd meg, men den vet kanskje ikke bedre?

:-)

du er nok god og snill,du.men liker å gjøre inntrykk av å være "farlig"?

ha en vidunderlig dag,du sprer mye glede på din vei!

:)

Skrevet

du er nok god og snill,du.men liker å gjøre inntrykk av å være "farlig"?

ha en vidunderlig dag,du sprer mye glede på din vei!

:)

Dødsfarlig.

*børster kattehår av skjorta*

Skrevet

Hver gang jeg ser nicket ditt, så er det under innlegg med liknende innhold. Merkelig det der.

Da må du se nøyere etter. Keinstein skriver innlegg om det aller meste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...