Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt sydvester i voksenstørrelser? (Kjeder eller nettbutikker...)

Har nå 3 stykker til barnet, men ingen til meg selv. Fryktelig synd om jeg ikke kan bli med ut i regnet. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.maritim.no/

Sydvest gul eller grønn for 96 kroner.

Wow, men å opplyse om en porto på 159 kr, det rakk jeg ikke å lese meg til først...

Da ble de helvetes dyre, gitt.

Skrevet

Wow, men å opplyse om en porto på 159 kr, det rakk jeg ikke å lese meg til først...

Da ble de helvetes dyre, gitt.

Ja, de koster 49 kr på xxl.no da. Og 137 i porto (i alle fall hvis du kjøper 2).

Skrevet

Ja, de koster 49 kr på xxl.no da. Og 137 i porto (i alle fall hvis du kjøper 2).

Vel vel... Får prøve å huske det til neste gang jeg skal kjøpe sydvester. ;) Takk for tips.

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt? Jeg er ute etter sydvest til min på fire, men vet da søren hvor jeg kan finne det *gruble*

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt? Jeg er ute etter sydvest til min på fire, men vet da søren hvor jeg kan finne det *gruble*

Har funnet en på sparkjop.no, en på Laban og Laboline-butikk, også en som ikke er helt sydvest men regn-hatt på H&M.

Skrevet

mener også felleskjøpet har, men nå har du vel som jeg leste, allerede bestilt:-)

aner ikke om de er billigere..

Skrevet

xxl.no har sydvest, både til barn og voksne. Skriv sydvest i søkefeltet, ikke bla ned i kategorier, jeg fant ikke under regntøy, men allikevel fikk jeg treff når jeg søkte i søkefeltet på siden deres.

Skrevet

xxl.no har sydvest, både til barn og voksne. Skriv sydvest i søkefeltet, ikke bla ned i kategorier, jeg fant ikke under regntøy, men allikevel fikk jeg treff når jeg søkte i søkefeltet på siden deres.

Takk, men de var litt store. Skylder på ammetåka da jeg skrev "min på fire", for jeg mente fire MÅNEDER, hehe ;)

Skrevet

Har funnet en på sparkjop.no, en på Laban og Laboline-butikk, også en som ikke er helt sydvest men regn-hatt på H&M.

Takk, skal se hva jeg finner. De på sparkjøp ble litt store. Jeg skrev *litt* feil, gutten min er fire MÅNEDER, ikke år ;)

Skrevet

Får du en på 4 mnd til å ha på seg sydvest? Og hvorfor egentlig? Så små er vel ikke ute i regnet annet enn i vogn med regntrekk?

Skrevet

Får du en på 4 mnd til å ha på seg sydvest? Og hvorfor egentlig? Så små er vel ikke ute i regnet annet enn i vogn med regntrekk?

Jeg bruker ikke vogn, bare bæretøy (mei tai), så nå planlegger jeg høsten :)

Skrevet

Takk, skal se hva jeg finner. De på sparkjøp ble litt store. Jeg skrev *litt* feil, gutten min er fire MÅNEDER, ikke år ;)

Da kan han vel umulig trenge sydvest før om et år?

Skrevet

Da kan han vel umulig trenge sydvest før om et år?

Joda, bruker ikke vogn, bare bæresele (mei tai/sjal), så da trenger jeg en sydvest før høsten setter inn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...