Gå til innhold

Kronerulling - bli med

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror snart DOL er lei av å få servert den linken der...

(Og jeg beklager SÅ mye om jeg støter deg ved å si det hvis du aldri har lagt ut linken før og er en helt ny person her inne som ikke engang har sett at det har blitt postet tidligere.)

Gjest Alle monner drar
Skrevet

Jeg tror snart DOL er lei av å få servert den linken der...

(Og jeg beklager SÅ mye om jeg støter deg ved å si det hvis du aldri har lagt ut linken før og er en helt ny person her inne som ikke engang har sett at det har blitt postet tidligere.)

Det har jeg ikke sett nei, beklager så mye. Men denne saken rører meg langt inni sjela.

Skrevet

Det har jeg ikke sett nei, beklager så mye. Men denne saken rører meg langt inni sjela.

Fra DOLs regelverk:

"Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende."

Gjest La oss slippe
Skrevet

Kan vi ikke slippe sånt her, med en sånn overskrift blir jeg nysgjerrig, men blir litt ergelig når jeg ser hva det er gjelder. Selvfølgelig er det ille for denne familien, uten at jeg vet hva det gjelder, men salg/reklame av dette slaget skulle jeg ønske vil kunne slippe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...