Gå til innhold

Laste ned i PDF format

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode beskrivelser av hvordan jeg laster ned word-dokument i PDF format som vedheng ved en online søknad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg forstår deg rett har du et Word-dokument du vil ha i pdf-format?

Det jeg har gjort er at jeg har lastet ned noe som heter CutePDF Writer fra nettet (gratis).

http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

På venstre side står det Free Donwload og Free converter. Du må laste ned og innstallere begge to. Når det er klart kan du åpne Word-dokumentet og velger "Skriv ut". I vinduet er du velger printer (hvis du har flere) har du fått et valg som heter CutePDF writer. Du velger denne og skriv ut/print. Du får da opp en Lagre/Save-boksen og filen lagres i pdf-format. Du beholder også selvfølgelig Word-formatet.

Kanskje klønete forklart, men egentlig veldig enkelt.

Skrevet

Hvis jeg forstår deg rett har du et Word-dokument du vil ha i pdf-format?

Det jeg har gjort er at jeg har lastet ned noe som heter CutePDF Writer fra nettet (gratis).

http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

På venstre side står det Free Donwload og Free converter. Du må laste ned og innstallere begge to. Når det er klart kan du åpne Word-dokumentet og velger "Skriv ut". I vinduet er du velger printer (hvis du har flere) har du fått et valg som heter CutePDF writer. Du velger denne og skriv ut/print. Du får da opp en Lagre/Save-boksen og filen lagres i pdf-format. Du beholder også selvfølgelig Word-formatet.

Kanskje klønete forklart, men egentlig veldig enkelt.

Har gjort alt dette, men når jeg velger skriv ut så kommer ikke noe nytt der. Vet ikke hva jeg gjør feil.

Skrevet

Har gjort alt dette, men når jeg velger skriv ut så kommer ikke noe nytt der. Vet ikke hva jeg gjør feil.

Jeg prøvde nå å innstallere det på nytt, uten problemer. Når jeg har innstallert programmet og converter, er CutePDF et av printervalgene.

Så da vet jeg dessverre ikke helt hvorfor ikke det virker hos deg.

Skrevet

Jeg prøvde nå å innstallere det på nytt, uten problemer. Når jeg har innstallert programmet og converter, er CutePDF et av printervalgene.

Så da vet jeg dessverre ikke helt hvorfor ikke det virker hos deg.

Tusen takk for svar. Jeg har funnet ut av det. Konvertert alle filene og lastet dem inn i søknaden;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...