Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bydel 5
Skrevet

Vi lå på Ibis hotell Smìchov(tlf.nr. +420 221 701 700).

Helt topp hotell, med god frokost, fine reine rom o.l.

Skrevet

Takker, fant nettsiden og der kan man også bestille online. Kjekke tider vi lever i!

Skrevet

Takker, fant nettsiden og der kan man også bestille online. Kjekke tider vi lever i!

,,,,det er nesten litt for fort gjort noen ganger - VIPS - så gikk de pengene også :)

Skrevet

,,,,det er nesten litt for fort gjort noen ganger - VIPS - så gikk de pengene også :)

Ja, det er nesten for enkelt! Men, men, har man ikke så mange penger til julegaver så får man lage noe fint sjæl!

Gjest Shira12
Skrevet

Kunne jeg fått linken til den nettsiden?

Ble inspirert til å reise jeg nå :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvordan ligger det hotellet i forhold til Karlsbroen?

Og den nye handlegata?

*reisesyk* :o)

Skrevet

Kunne jeg fått linken til den nettsiden?

Ble inspirert til å reise jeg nå :o)

Gikk via norwegian sine sider!

Gjest Shira12
Skrevet

Gikk via norwegian sine sider!

Jeg bestilte på et annet hotell, så nå blir det 5 dager i Praha når julemarkedet er :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bestilte på ett annet hotell som lå sentralt :o)

Skrevet

Jeg bestilte på et annet hotell, så nå blir det 5 dager i Praha når julemarkedet er :o)

Når er julemarkedet da?

Gjest Shira12
Skrevet

Når er julemarkedet da?

Mener det skal være i desember jeg.

Var det mamma sa, var hun som bestilte alt. Vi reiser i begynnelsen av desember.

Skrevet

Mener det skal være i desember jeg.

Var det mamma sa, var hun som bestilte alt. Vi reiser i begynnelsen av desember.

OK!

Gjest Bydel 5
Skrevet

Jeg bestilte på ett annet hotell som lå sentralt :o)

Vi synes at vi lå sentralt i bydel 5 :) Her var et stort kjøpesenter like v/hotellet, stor skobutikk, stor sportsbutikk, undergrunnsbane, trikken gikk like ved hotellet, kjøpte oss et tredagers kollektivt-kort, det kunne brukes på buss, undergrunnsbane og trikk.

Vi hadde en norsktalende guide, hun fortalte at vi bodde i den billigste bydelen til Praha, både når det gjaldt ut å spise/drikke, kjøpesenteret, skobutikken ... ja alt var billigere her. Råder alle til å ta en tur til frisøren når de er i Praha :), så billigt når det gjelder hårklipp, farging og striping, pluss at de virkelig er oppdaterte når det gjelder hårmoter :)

Trikken førte oss inn til sentrum, da kjørte vi over den andre broa, ikke Karlsbroen, vi gikk av trikken like etter broa, da var det bare å rusle rundt i sentrum, vi var på tur med guiden opp til borgen, gikk over Karlbroen osv osv. Så vi fikk med oss det meste :).

Gjest Shira12
Skrevet

Vi synes at vi lå sentralt i bydel 5 :) Her var et stort kjøpesenter like v/hotellet, stor skobutikk, stor sportsbutikk, undergrunnsbane, trikken gikk like ved hotellet, kjøpte oss et tredagers kollektivt-kort, det kunne brukes på buss, undergrunnsbane og trikk.

Vi hadde en norsktalende guide, hun fortalte at vi bodde i den billigste bydelen til Praha, både når det gjaldt ut å spise/drikke, kjøpesenteret, skobutikken ... ja alt var billigere her. Råder alle til å ta en tur til frisøren når de er i Praha :), så billigt når det gjelder hårklipp, farging og striping, pluss at de virkelig er oppdaterte når det gjelder hårmoter :)

Trikken førte oss inn til sentrum, da kjørte vi over den andre broa, ikke Karlsbroen, vi gikk av trikken like etter broa, da var det bare å rusle rundt i sentrum, vi var på tur med guiden opp til borgen, gikk over Karlbroen osv osv. Så vi fikk med oss det meste :).

Frisør ja, det skal jeg ha i bakhodet!

Har vært der før, men da var det kjærlighetsferie, nå er det ren shoppingtur! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...