Gå til innhold

Vår taco inneholder.....

Anbefalte innlegg

Gjest salmiakk
Skrevet

Tror det blir taco i kveld.Husker det var en tråd om hva hva en bruker som tilbehør.

Her brukes det

salat, mais,agurk,tomat, ris (farget gul av karri),ost,rømme, salsa,kjøttdeig med tacoblanding,jalapenos,

Jeg liker tubs og min mann liker best lefsene så som regel ender vi opp med begge.

..tror det var alt. Har jeg glemt noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Tacoaften MÅ inneholde slike tacolefser, kjøttdeig med tacokrydder, tacosaus, revet ost, rømme, agurk, løk, mais og paprika.

Og noe godt å drikke til. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Rå rødløk. Ikke noen taco uten det. Og guacamole... slik mannen til niesa mi lager den.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jalapeños, ja! Og taco-"ingrediensene" må være fra Santa Maria, ellers blir det ikke noe godt. ;)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg må ha: tacolefser/skjell, kjøttdeig med tacokrydder,revet ost,mais,agurk,tomat,tacosaus, rømme og det ALLER viktigste, Banan.

Klarer ikke spise taco uten banan lenger. Er så utrolig godt,selv om en ikke skulle tro det.

Gjest salmiakk
Skrevet

Tacoaften MÅ inneholde slike tacolefser, kjøttdeig med tacokrydder, tacosaus, revet ost, rømme, agurk, løk, mais og paprika.

Og noe godt å drikke til. :)

Jalapenos, løk, og paprika. Da er jeg på rett vei :)

Blir deilig med litt tex-mex etter sol, sommer og sjømat. En anelse lei krabbe nå.

Gjest salmiakk
Skrevet

Jeg må ha: tacolefser/skjell, kjøttdeig med tacokrydder,revet ost,mais,agurk,tomat,tacosaus, rømme og det ALLER viktigste, Banan.

Klarer ikke spise taco uten banan lenger. Er så utrolig godt,selv om en ikke skulle tro det.

Jeg er altetende og prøver det meste, men banan på taco er totalt uaktuellt!!:)

tror jeg...

Skrevet

oi!! Den var ny..

Vi bruker ananas.. =)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg er altetende og prøver det meste, men banan på taco er totalt uaktuellt!!:)

tror jeg...

du må jo prøve.. jeg tenkte også sånn,men det er utrolig godt med den søte smaken sammen med smak av saus o.l. :)

Gjest soljenta_83
Skrevet

oi!! Den var ny..

Vi bruker ananas.. =)

Ananas er også godt på :) Kjæresten min er ikke helt enig med meg ang banan da. Hvis vi diskuterer noe f.eks, og jeg har en annen mening enn han er det bare: "men du spiser banan på taco og da" :P Akkurat som det er såå rart..hehe

Skrevet

Ananas er også godt på :) Kjæresten min er ikke helt enig med meg ang banan da. Hvis vi diskuterer noe f.eks, og jeg har en annen mening enn han er det bare: "men du spiser banan på taco og da" :P Akkurat som det er såå rart..hehe

hahaha.. det kunne jeg også vært truendes til å si.. ;)

Gjest salmiakk
Skrevet

Kan man i det heletatt spise taco uten ananas? :-)

ja, det går faktisk helt fint.

Heller banan enn ananas:)

Gjest girasol
Skrevet

Det er vanvittig godt med en moden avokado til! Da blir det skikkelig mejicano vet du ;-) Eller en hjemmelaget guacamole. Personlig foretrekker jeg fersk, hakket avokado.

Jeg dropper forresten salaten... men bruker tomat, mais, bønner isteden.

Skrevet

Hehehe.. Han har jo humor da :)

I New York spiste jeg på en afgansk restaurant. Banan var en viktig ingrediens i middagen.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Hehehe.. Han har jo humor da :)

I New York spiste jeg på en afgansk restaurant. Banan var en viktig ingrediens i middagen.

Men det er veldig godt med banan i mat. Når jeg lager retter jeg ikke lager så ofte eller har lyst til å prøve meg på noen nye retter,har jeg nå begynt å tenke etter om jeg egentlig kunne hatt banan eller cashewnøtter oppi også (fått dilla på cashewnøtter også) ;) Bare for at det er så godt i taco,og kjenner smaken i munnen bare jeg tenker på det.

Hmm..må nok snart ha taco :=)

Gjest Debra irl
Skrevet

Banan? Tuller du? På taco???

Bruker banan i middagsretter som curry o.l., men i taco?

hmmm. Jeg er ikke redd for å prøve noe nytt, så jeg kan godt prøve så sant det ikke er 1 april i dag.....

Men hvor legger du bananen da? I biter? I skiver? I kjøttdeigen, eller får den bare en tilfeldig plass i lefsa??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...