Gå til innhold

I kveld.....

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

.....er sånn rar kveld.Jeg sitter her mutters aleine,surfer litt på nettet,går ut og røyker,sutler på tynne drammer,hører på musikk og føler tomrom.

Hva gjør dere andre på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sitter på nettet, og kjæresten sitter å ser på tv... ikke så mye liv ikveld akkurat...

Skrevet

Ikke så mye mer spennende med min trening og spede forsøk på å jobbe litt :-)

"........................................"

Gjest nicole40
Skrevet

jeg sitter på nettet, og kjæresten sitter å ser på tv... ikke så mye liv ikveld akkurat...

Har lyst å gå ut på byen i morgen men så var deg pæng da.....

Gjest nicole40
Skrevet

Ikke så mye mer spennende med min trening og spede forsøk på å jobbe litt :-)

"........................................"

Jobber du da? Jeg sutler på tynne drammer hehe:))

Skrevet

Jobber du da? Jeg sutler på tynne drammer hehe:))

Har tatt en pils nå, så jeg tror jeg driter i å jobbe mer nå :-)

"............................................"

Gjest nicole40
Skrevet

Tja...hvorfor ikke:)) JEg kjeder vettet av meg,hadde vært helt topp å vært på en nattklubb og danset nå:))

Skrevet

Hørte jeg skål? Hæ? Hæ?

Skrevet

Hadde tenkt å se en film, men er for trett. Venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig sånn at jeg kan legge meg.

Har i kveld gjort følgende: Jobbet til ca 19:40, handlet snacks (som jeg skulle kose meg med i kveld men ble for mett av middagen). Lagde middag og spiste denne. Satte på klesvask. Sittet litt her med dataen og lekt meg litt. Sparer filmen til imorgen.

Uff er kjedelig å være hjemme alene, sambo er på Hole in the sky i Bergen, og har vært et par dager i Stavanger på oljemessa før det. Så jeg blir alene i morgen også. Men da er ei venninne ute, så jeg kan gå ut og treffe henne om jeg skulle ha lyst til det. Godt mulig jeg bare blir hjemme med film.

Gjest nicole40
Skrevet

Hadde tenkt å se en film, men er for trett. Venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig sånn at jeg kan legge meg.

Har i kveld gjort følgende: Jobbet til ca 19:40, handlet snacks (som jeg skulle kose meg med i kveld men ble for mett av middagen). Lagde middag og spiste denne. Satte på klesvask. Sittet litt her med dataen og lekt meg litt. Sparer filmen til imorgen.

Uff er kjedelig å være hjemme alene, sambo er på Hole in the sky i Bergen, og har vært et par dager i Stavanger på oljemessa før det. Så jeg blir alene i morgen også. Men da er ei venninne ute, så jeg kan gå ut og treffe henne om jeg skulle ha lyst til det. Godt mulig jeg bare blir hjemme med film.

Jeg fordrar ikke tv eller film,eneste jeg ser på er Valen-tv,Gud han er ufattelig bra!!!! Ler like mye hver gang jeg og sønnen min ser på! Hadde jeg vært deg hadde jeg gått ut med venninna:) Men du er deg og jeg er meg:)

Jeg gruer for å sitte her på baken i morgen kveld.Tror jeg stikker og besøker noen.

Hasta la vista:))

Skrevet

Jeg fordrar ikke tv eller film,eneste jeg ser på er Valen-tv,Gud han er ufattelig bra!!!! Ler like mye hver gang jeg og sønnen min ser på! Hadde jeg vært deg hadde jeg gått ut med venninna:) Men du er deg og jeg er meg:)

Jeg gruer for å sitte her på baken i morgen kveld.Tror jeg stikker og besøker noen.

Hasta la vista:))

Jeg elsker sofakroken og en god film. Snacks har jeg også! :) Og både øl og vin og brus, så tar det som måtte friste mest!

Men jeg vet nok ikke før i morgen kveld om jeg sitter hjemme eller går ut. Får se hvor mye energi jeg har igjen etter storrengjøringen som er planlagt i morgen (pga venter besøk av "hele familien" på søndag som aldri har vært her før)

God helg til deg :)

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg elsker sofakroken og en god film. Snacks har jeg også! :) Og både øl og vin og brus, så tar det som måtte friste mest!

Men jeg vet nok ikke før i morgen kveld om jeg sitter hjemme eller går ut. Får se hvor mye energi jeg har igjen etter storrengjøringen som er planlagt i morgen (pga venter besøk av "hele familien" på søndag som aldri har vært her før)

God helg til deg :)

Ja får man familien på besøk vil man jo være presentabel på alle måter:))

God helg og lykke til :))

Skrevet

Da er det vel omtrent det samme som jeg gjør, det.

Sitter her for meg selv (jr. på rom), surfer litt, titter halvveis på tv, drikker litt vin og spiser litt snacks..

MEN jeg føler ikke tomrom da :-) Ikke i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...