Gå til innhold

Amalgam Förgitning


thomas66

Anbefalte innlegg

Finns det någon där ute som har fått diagnosen Amalganförgitning,

och blitt sämre efter borttagning av plomberna ?? vill gjärna veta och om någon kan rekomendera vad man ska göra för att slippa bli sämre efter man tat ut plomberna.

Samt andra råd generellt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Amalgamforgiftning er ingen diagnose. Noen mener at deres lidelser skyldes amalgam og får derfor sin amalgamfyllinger fjernet. Mange av disse opplever at de føler seg dårlige en tid etterpå. Dersom man vil ungå ekstra eksponering av amalgam kan man få fjernet sine fyllinger ved hjelp av en beskyttelsesduk av gummi (koffedam) og et godt sug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalgamforgiftning er ingen diagnose. Noen mener at deres lidelser skyldes amalgam og får derfor sin amalgamfyllinger fjernet. Mange av disse opplever at de føler seg dårlige en tid etterpå. Dersom man vil ungå ekstra eksponering av amalgam kan man få fjernet sine fyllinger ved hjelp av en beskyttelsesduk av gummi (koffedam) og et godt sug.

Tack för ditt svar,men om jag förstår dej rätt så finnes det ingen garanti för att man ska bli frisk från de besvär man lider av eller har jag missförstått dej?

Rekomenderar du att man tar bort amalganfyllningar eller ska man ta dem när de har gått sönder?

Jag har hört från många att faktiskt blir sämre efter att man tatt dem ut ?

Hur kan man testa om det är läckage i fyllningarna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för ditt svar,men om jag förstår dej rätt så finnes det ingen garanti för att man ska bli frisk från de besvär man lider av eller har jag missförstått dej?

Rekomenderar du att man tar bort amalganfyllningar eller ska man ta dem när de har gått sönder?

Jag har hört från många att faktiskt blir sämre efter att man tatt dem ut ?

Hur kan man testa om det är läckage i fyllningarna?

Kjære Thomas!!

Jeg har selv fått diagnose amalgamforgiftning og måtte raskt fjerne plombene. Dette ble gjort hos en som tok forholdsregler(Tann og helse). Det har nå gått over ett halvår siden jeg fikk akutt reaksjon. Jeg ble ikke bedre. Det ble gjort funn av kjevebetennelser også. Disse har jeg nå tatt to av- nå begynner jeg å føle meg bedre. Anbefaler deg å gå til en energiterapeut som kan måle hvor mye kvikksølv du har og evnt. finne ut av om du trenger tilskudd av noe annet. Dette holder jeg på med nå og nå begynner det å bli et lys i tunnelen. Energien er på vei tilbake- sakte men sikkert. Har hatt veldig mange plager opp gjennom årene og dette kuliminerte i denne reaksjonen slik jeg ser det. Det er viktig at du kommer til noen som tar dette seriøst. Ring rundt omkring og ikke gi deg. Hilsen en som vil deg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...