Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Skal på konsert i kveld, noe jeg aldri har vært på før.. Hva har jeg med meg ? Må jo ha noe å ha mobil, penger og div. i. Går det greit med en liten sekk på ryggen ,eller blir den bare i veien ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

Det er en god regel å ikke ta med seg mer enn man får plass til i lommene - sekk f.eks er nesten å be om at ting blir stjålet i et litt trangt lokale...

Skrevet

Det er en god regel å ikke ta med seg mer enn man får plass til i lommene - sekk f.eks er nesten å be om at ting blir stjålet i et litt trangt lokale...

Ja,har kommet til det samme selv :) Visakort,litt penger og mobilen går i bukselomma.

Skrevet

I lomma eller i en liten tøypose rundt halsen, innenfor klærne. Sekk på ryggen er, som Persille også sier, som å be om at noe blir stjålet i et slikt tilfelle.

Kos deg på konsert da! :o)

Skrevet

Er det kurt og co du skal på konsert med?

Jeg skal nemmelig også der :o).

Skrevet

Jeg har da alltid med meg veska mi jeg. Enten det er liten konsert på John Dee, eller stor konsert i spektrum eller på stadion, eller festival eller hva det måtte være. Aldri hatt noe problem med det. Og så er den så stor at jeg kan putte jakke/genser oppi, slik at jeg slipper å stå en halvtime i kø for å få igjen jakken etterpå :)

Gjest niclas 65
Skrevet

hei,Mai!

din første konsert?

så du har begynt å "leve livet"

som 39-åring?

ja,ja det er aldri for sent.

er du singel,forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...