Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

For omtrent ei uke siden ramlet jeg på sykkel og fikk hjernerystelse. Siden det ikke var noe brutt på kraniet, ble jeg utskrevet fra sykehuset samme dag. Nå har det gått ei uke siden ulykken skjedde og jeg får ikke sove om nettene. Kan dette være noen ettervirkning av hjernerystelen? Eller er det bare noe som kommer og går? Jeg har prøvd alt fra å la være å drikke kofein til å gå korte turer før jeg legger meg, men ingenting har hjulpet. Som regel sovner jeg først klokken fire om natten og siden jeg skal opp på jobb igjen klokken halv sju, så blir det ganske lite søvn og jeg blir uopplagt og sliten på jobben. Burde jeg gå til fastlegen min og i såfall hva gjør han for å kurere de søvnløse nettene mine?

Hilsen Hanne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243367-ettervirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...