Gå til innhold

Minstekrav katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av alle kattediskusjonene her i det siste. hvor stor plass bør man ha når man har 3 stk innekatter (kastrerte hannkatter)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antall kvadratmeter vil bety mer for de tobeinte enn de firebeinte i husholdningen.

Mange katter i en leilighet kan fort gi en "kattebefengt" følelse selv for en katteentusiast. Jeg ville ikke over tid ha mer enn 2 katter i min leilighet på 70-80 kvm + balkong.

Om kattene kommer godt overens

trengs det ikke egne "territorier" til hver enkelt katt, og da er kravet til plass ganske begrenset.

Det viktigste for kattene er hvilke utfoldelsesmuligheter bostedet gir. F.eks. vil de aller fleste katter ønske å kunne komme opp i høyden og betrakte verden derfra.

God uforstyrrede sove/hvilkesteder, klatremuligheter (kattemøbel) og steder hvor de kan kvesse klørne + selvsagt uforstyrret do og rolig spisested gir et godt katteliv.

Skrevet

jeg har 74 kvadrat og to innekatter. jeg synes det er bittelitt for lite, for tre katter .... minst 90 eller 100?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...