keinstein Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 ja, det krever litt å få det til:) Det blir mange diskrete grimaser før det skjer. 0 Siter
keinstein Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Næmen faan'a! *LOL* Det gjelder å holde tunga i rett munn når man skal være snill å gi bort. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Det blir mange diskrete grimaser før det skjer. du sier noe der! det må jo læres, først. men du er jo så god i så mye annet ! sender en *pelsete klem* til deg! (ikke få pels i munnen, da ) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Det blir mange diskrete grimaser før det skjer. det var forresten mange som fikk *bakoverpels* i går, av meg. så jeg planlegger derfor en lengre reise. er du også grundig lei av meg? jeg tåler sannheten. 0 Siter
keinstein Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 du sier noe der! det må jo læres, først. men du er jo så god i så mye annet ! sender en *pelsete klem* til deg! (ikke få pels i munnen, da ) Hehe. Jeg har hatt nok pels mellom henda til å isolere et helt hus. I hvert fall har småfugla fått masse varm ull å putte i reiret sitt om våren. Jeg hengte det på trærne i en hyssing, og de sto i kø for å hente. Ekornet tok ofte nok til ei hel pute, pluss noen sokker fra snora. Frosne de ekorna. 0 Siter
keinstein Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 det var forresten mange som fikk *bakoverpels* i går, av meg. så jeg planlegger derfor en lengre reise. er du også grundig lei av meg? jeg tåler sannheten. Kan ikke si det. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hehe. Jeg har hatt nok pels mellom henda til å isolere et helt hus. I hvert fall har småfugla fått masse varm ull å putte i reiret sitt om våren. Jeg hengte det på trærne i en hyssing, og de sto i kø for å hente. Ekornet tok ofte nok til ei hel pute, pluss noen sokker fra snora. Frosne de ekorna. du er så god, du keinstein! nei, jeg kan ikke reise fra deg. du er en slik gledesspreder.. 0 Siter
astridny Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=11152486 0 Siter
keinstein Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 du er så god, du keinstein! nei, jeg kan ikke reise fra deg. du er en slik gledesspreder.. Takk. Men ikke overdriv. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.