Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det godt? Har en frossen pose med bringebær. Er det i såfall best med kalde/tempererte, eller varme som bjørnebær?

Videoannonse
Annonse
Gjest girl with no name
Skrevet

Bringebær og vaniljeis er helt sikkert nyyyyyydelig! Sikker tgodt om du lunker dem litt, men ikke alt for varme.

Skrevet

Bringebær og vaniljeis er helt sikkert nyyyyyydelig! Sikker tgodt om du lunker dem litt, men ikke alt for varme.

Takk, stoler på det. Da ligger de til tining på benken:-)

Skrevet

Det er helt nydelig, både kaldt og varmt.

Vi håper på det, for nå orker jeg ikke å stikke til butikken å kjøpe bjørnebær som jeg _vet_ er godt:-)

Skal bli godt med is i sola her nå:-)

Skrevet

Jeg ville hatt sukker i bærene uansett om du valgte de varme eller kalde.

Pga dette innlegget har jeg laget nok en runde milkshake til oss. Jaggu blir en påvirket av DOL. I går laget jeg middag to ganger pga fårikålsnakk :)

Skrevet

Pga dette innlegget har jeg laget nok en runde milkshake til oss. Jaggu blir en påvirket av DOL. I går laget jeg middag to ganger pga fårikålsnakk :)

...mens du tuslet rundt i sykkelshorts og Divacup? :;)

Skrevet

...mens du tuslet rundt i sykkelshorts og Divacup? :;)

Etter å sett for meg deg hoppende med denne røde cocktailen mens du leter etter en vask tror jeg at jeg står over ;)

Så påvirkning kan jo gå begge veier da :)

Skrevet

De ble kjøkkenbenktemperert med sukker, og det smakte nydelig. Gjett om jeg skal ha med en rundt til i morra før kveldsvakta ja :-)

En blir rimelig fort påvirket her ja. Lurer på hvor mange som vasket dusjkabinettet sitt førdagen etter diskusjonen her... *rekker opp hånda*

Skrevet

Varm de opp med sukker og vann!

Ble tempererte med et sukkerdryss over. Skal prøve å varme de en runde i microen før porsjonen i morra ;-)

Skrevet

Ble tempererte med et sukkerdryss over. Skal prøve å varme de en runde i microen før porsjonen i morra ;-)

Jeg vet de kan kokes opp med vann og masse sukker - rett fra frossen tilstand og helle over isen - NAM

Skrevet

Heisse Liebe heter denne desserten på tysk, og den er den aller beste i hele verden! Varme bringebær og vaniljeis... NAM!

Skrevet

Heisse Liebe heter denne desserten på tysk, og den er den aller beste i hele verden! Varme bringebær og vaniljeis... NAM!

Helt aldeles enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...