Gå til innhold

En enkel og grei gratis spybot

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Siden laptopen vår ser ut til at den er kommet i overgangsalderen, er det på tide med litt medisinering.

Siden jeg er blond (det har dere vel skjønt til nå) så må jeg atter en gang ty til dere o store og smarte dolere :o)

Jeg trenger nå en spybot (skrives det i det hele tatt slik?) Den kan med fordel være gratis, da visakortet sliter med heteslag det også ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En spybot? Nja...blir litt feil betegnelse egentlig, hvis det du er ute etter er å fjerne spyware, ad-ware etc? Fik du ikke tips om Ad-Aware og Spybot Search & Destroy i en annen tråd her, da?

Eller skal du ha en bot å spy i?

"..........................................."

Gjest Shira12
Skrevet

En spybot? Nja...blir litt feil betegnelse egentlig, hvis det du er ute etter er å fjerne spyware, ad-ware etc? Fik du ikke tips om Ad-Aware og Spybot Search & Destroy i en annen tråd her, da?

Eller skal du ha en bot å spy i?

"..........................................."

He he, jeg sa jo at jeg var blond, men jeg prøver da, det skal jeg ha :-)

Vel, Ad Aware virket til slutt, og jeg fjernet det den fant.

Så scannet jeg den med ett eller annet, den fant masse, men jeg måtte kjøpe hele greia for og få det fjernet.

Så prøvde jeg det som Hawkind anbefalte, online scan, da fikk jeg bare opp at explorer hadde ett problem og måtte lukkes. Etter å ha prøvd det flere ganger gav jeg opp.

Så hva gjør jeg nå?

Skrevet

He he, jeg sa jo at jeg var blond, men jeg prøver da, det skal jeg ha :-)

Vel, Ad Aware virket til slutt, og jeg fjernet det den fant.

Så scannet jeg den med ett eller annet, den fant masse, men jeg måtte kjøpe hele greia for og få det fjernet.

Så prøvde jeg det som Hawkind anbefalte, online scan, da fikk jeg bare opp at explorer hadde ett problem og måtte lukkes. Etter å ha prøvd det flere ganger gav jeg opp.

Så hva gjør jeg nå?

I tillegg til Ad-Aware, så laster du ned programmet som heter "Spybot, Search & Destroy". Det finner som regel noen ting som Ad-Aware ikke finner.

".........................................."

Skrevet

I tillegg til Ad-Aware, så laster du ned programmet som heter "Spybot, Search & Destroy". Det finner som regel noen ting som Ad-Aware ikke finner.

Den har jeg! - og avast!

Gjest Tante B,Ate
Skrevet

Her finner du litt av hvert, og mye av det gratis.

http://www.microsoft.com/security/default.mspx

Det er nå engang sånn at det er få som har noe å tjene på å lage anti-spy-ware gratis, samtidig som det er ganske krevende å holde slik software oppdatert. Bill er vel en av få som faktisk har noe glede av å sikre pcen din uten å få betalt for det.

Ellers så blir det gjerne litt som noen sa: Hvis du fant en gratis tannlege, ville du gått dit da?

Gjest Shira12
Skrevet

Takk, driver og laster ned nå.

Gjest Shira12
Skrevet

Her finner du litt av hvert, og mye av det gratis.

http://www.microsoft.com/security/default.mspx

Det er nå engang sånn at det er få som har noe å tjene på å lage anti-spy-ware gratis, samtidig som det er ganske krevende å holde slik software oppdatert. Bill er vel en av få som faktisk har noe glede av å sikre pcen din uten å få betalt for det.

Ellers så blir det gjerne litt som noen sa: Hvis du fant en gratis tannlege, ville du gått dit da?

Vel,

jeg hadde kanskje gjort det om jeg ikke hadde hatt mulighet til og gå til en som kostet

;-)

Nå prøver jeg dette i første omgang, og så får vi se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...