Gjest kristiansen Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Har hovene legger, Hatt det en stund. Er det noen som kan komme med råd, 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Legg deg i senga med beina opp og drikk mye vann. 0 Siter
Osiris Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Finn ut årsaken til at du har fått det. Det kan være alt fra hormonelt til sirkulasjonsproblem. Min mor var nettopp på sykehus og hadde VELDIG hovne ben, og da mistenkte de svakt hjerte eller sirkulasjonsproblem. 0 Siter
Gjest kristiansen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Finn ut årsaken til at du har fått det. Det kan være alt fra hormonelt til sirkulasjonsproblem. Min mor var nettopp på sykehus og hadde VELDIG hovne ben, og da mistenkte de svakt hjerte eller sirkulasjonsproblem. Takk for tippsett 0 Siter
Gjest kristiansen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Legg deg i senga med beina opp og drikk mye vann. Hei hva er det vannet jør når jeg har bena opp? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hei hva er det vannet jør når jeg har bena opp? Du skal ligge med beina høyere enn hjertet og så går hevelsen ned og du tisser ut vannet. Hvis du er veldig hoven så trenger du nok en 12-14 timer i døgnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.