Gå til innhold

Dokumentajsoner til attføring?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på dette
Skrevet

Jeg har fått innvilget attføring, men lurer på et par ting. Jeg går på skole allerede, hva menes med dokumentasjon på at jeg går på skolen? Må jeg ringe skolen og få en dokumentasjon?

Studieavgiften min er delt inn i semesteravgift og kopipenger, skal jeg bare føre opp semesteravgiftsummen eller begge?

Ang. skolebøker, skal jeg sende inn kvittering på hver enkelt bok, eller kommer det en sum utbetalt automatisk?

Barnepass, fant ikke sfo bare barnehage eller privat dagmamma. Hvor krysser jeg her? Og sender jeg inn for barnepass hver md?

Håper noen kan hjelpe meg. :o)

• 8 måneder senere...
MissAnonym1365381081
Skrevet

Jeg har fått innvilget attføring, men lurer på et par ting. Jeg går på skole allerede, hva menes med dokumentasjon på at jeg går på skolen? Må jeg ringe skolen og få en dokumentasjon?

JA

Studieavgiften min er delt inn i semesteravgift og kopipenger, skal jeg bare føre opp semesteravgiftsummen eller begge?

BEGGE

Ang. skolebøker, skal jeg sende inn kvittering på hver enkelt bok, eller kommer det en sum utbetalt automatisk?

BELØPET ER VEL SJABLONGMESSIG -BARE FØR OPP AT DU SØKER OM STØNAD SÅ FÅR DU ET FAST BESTEMT BELØP

Barnepass, fant ikke sfo bare barnehage eller privat dagmamma. Hvor krysser jeg her? Og sender jeg inn for barnepass hver md?

KRYSS AV PÅ STØNADSSKJEMAET FOR PRIVAT DAGMAMMA -OG SPESIFISER NÆRMERE HVEM SOM PASSER BARNET PÅ LINJENE UNDER

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...