Gå til innhold

Hvordan danne ei god bachelorgruppe?

Anbefalte innlegg

Gjest Sisteårsstudenten

Skal skrive bacheloroppgave med noen medstudenter. Vi er to som allerede har planlagt i lag. Det er imidlertid en annen også nå, som har meldt sin interesse. Denne personen har lagd mye bråk i klassen og utenom i fritiden, og jeg føler ikke at jeg vil skrive sammen med han. Vi skal jo være lojale mot hverandre, men merker det er vanskelig. Jeg vil bruke energien min til oppgaven, og ikke til å irritere meg over han. Hvordan gå frem for å få til en gruppe man kan jobbe effektivt og ryddig i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244824-hvordan-danne-ei-god-bachelorgruppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke jeg, jeg endte opp med en tufs jeg stort sett ikke kunne fordra.

Men poenget er at man får ikke velge prosjektpartnere i arbeidslivet. Så om du ikke greier sno deg unna, får du ta det som en del av prosjektlæringsprosessen. Å svelge kameler.

• 16 år senere...
Maiya skrev (31 minutter siden):

Min mann trenger en gruppe i Oslo som han kan skrive bachelor med. Noen som kan anbefale hvordan han skal finne en gruppe? Han har utdanning fra UIA i Agder, men ønsker å skrive bacheloroppgaven i Oslo. 

Det er ikke gitt at han kan skrive oppgave med noen fra et annet lærested. Jeg ville ha startet med å lese studieplanen/emnebeskrivelsen nøye og forhørt meg med studiekonsulenten om det overhodet er mulig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...