Gjest shotz Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, det er faktisk sant. Man kan bli forgiftet av for mye lakris! Høyt blodtrykk er bare en av bivirkningene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 og _veldig_ løs mage Og mye luft i magen... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg har høyt blodtrykk. Hvis jeg ikke rører lakris (noe jeg elsker) vil blodtrykket gå NEVNEVERDIG ned, eller vil det egentlig ikke merkes noe fordi blodtrykket er høyt på grunn av andre ting også? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Og for menn... nedsatt impotens! Hva _er_ "nedsatt impotens"? Nedsatt potens eller impotens, kanskje du mener, eller har jeg gått glipp av et nytt faguttrykk? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Leste om en som spiste lakris hver dag, og fikk skader på noe indre organer, faktisk. Han ble slapp, og etter legekonsultasjon, fant man hva som var årsaken. Han hadde spist over en hekto lakrisdrops pr dag i lange tider. (ble bra igjen etterhvert) 0 Siter
hidi Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hva _er_ "nedsatt impotens"? Nedsatt potens eller impotens, kanskje du mener, eller har jeg gått glipp av et nytt faguttrykk? Ja, den forsto ikke jeg heller... Kanskje nedsatt potens er mer riktig?! Ler 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, den forsto ikke jeg heller... Kanskje nedsatt potens er mer riktig?! Ler Tror det Dessuten: Det tyder på _lavt testosteron-nivå_, når en mann har hang til lakris, har jeg hørt. Og da burde de i allefall holde seg unna lakrisen... 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Men salt lakris er himmel for en med plagsomt lavt blodtrykk. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Og jeg som sitter her og gomler lakris ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Og jeg som sitter her og gomler lakris ) Lever du ennå? *nervøs* 0 Siter
citygirl Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Lever du ennå? *nervøs* Hva ville de si i akuttmottaket om du meldte deg som lakrisforgiftet, tro.... Hehe... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Men salt lakris er himmel for en med plagsomt lavt blodtrykk. Hjelper det med bare vanlig lakris også? Og blir man ikke treg i magen av det - eller var det omvendt? Har lavt blodtrykk og plages litt av det iblant! 0 Siter
citygirl Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hjelper det med bare vanlig lakris også? Og blir man ikke treg i magen av det - eller var det omvendt? Har lavt blodtrykk og plages litt av det iblant! Lakris høyner blodtrykket og setter hos de aller fleste fart på magen - men kan gi veldig bråkete mage også;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Lakris høyner blodtrykket og setter hos de aller fleste fart på magen - men kan gi veldig bråkete mage også;-) Fine unnskyldninger! Også er det jo veeldig godt da, særlig Panda. Namme! :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Fine unnskyldninger! Også er det jo veeldig godt da, særlig Panda. Namme! :-) Panda er BEST. Jeg har dessverre måttet innføre lakriskvote pga blodtrykket... *snufser* men smugspiser av og til sånne pandastenger og lakrislisser... Yummi! 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hjelper det med bare vanlig lakris også? Og blir man ikke treg i magen av det - eller var det omvendt? Har lavt blodtrykk og plages litt av det iblant! Jeg vet ikke om det hjelper meg vanlig lakris, men det skader jo ikke å prøve hvis du ikke liker den salte. Jeg tror man kan få løs mage av lakris, men jeg kan ikke huske å ha opplevd det selv (ikke at jeg spiser så stor mengder da). :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hva ville de si i akuttmottaket om du meldte deg som lakrisforgiftet, tro.... Hehe... Da får de iallefall noe kjekt å prate om ved lunsjbordet på akutten ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.