Gå til innhold

Denne ønsker jeg meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men har det kommet noe nytt siden den første 3d-Marioen da? - for den surrer og går hos oss enda den! .) Elsker MARIO

New super mario bros (til DS) er en klassisk mario - to dimensjonal og klassisk historie (som alltid - redd prinsesse peach). Jeg synes den er kjempemorsom, jeg.

På GC har vi Luigis mansion (OK) og Mario Cart double dash (Kjempemorsom)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

He he he - påstår du at Mario ikke krever intelligens og kompetanse? *I harnisk* Da tar du fullstendig....rett!!

Mario er tidtrøyte, med en viss grad humor. JEG blir i alle fall i godt humør av å hoppe på koopaer og skremme booer :-)

Jeg har ikke tid til spill som krever at jeg må sette meg inn i taktikk, handling og strategier. Og jeg er -litt- redd for at om jeg hadde blitt hekta på slike spill, så hadde jeg blitt totalt hekta...

Men kos deg med spillene dine du, så fortsetter jeg med det uintelligente, ustratigske og svært lite taktiske tøvet mitt, jeg ;-)

Hver sin smak..

Ha en fin dag!

:)

Skrevet

Ingenting negativt om "uintelligent" underholdning fra min kant :-)

"..........................................."

;-)

Skrevet

New super mario bros (til DS) er en klassisk mario - to dimensjonal og klassisk historie (som alltid - redd prinsesse peach). Jeg synes den er kjempemorsom, jeg.

På GC har vi Luigis mansion (OK) og Mario Cart double dash (Kjempemorsom)

ååååååååååå! :-D

Gjest Princess Peach
Skrevet

åhhh - det gjør jeg. Jeg elsker mario-spillene, jeg. Kunne sitte i timesvis, dersom jeg hadde tid (og samvittighet til det).

Mario!

Jeg har Gameboy Advance, og spiller Super Mario Bros. 3, 2 og Mario & Luigi Superstar Saga i ledige stunder på nattevakt. Tida går fort iallfall! :D

Legend of Zelda er også et kjempemorsomt spill, men jeg klarer ikke å ta den siste bossen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...