Gjest ufrivillig barnepasser Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 utvikla et tidsbegrep? Forstår en unge i den alderen det om jeg sier "hun kommer en time"? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Min datter fylte 5 i sommer. Hun forstår hva i går og hva i morgen betyr. Men det som skjedde bare en uke tilbake i tid, skjedde fjor hehe. Synes det er litt sjarmerende jeg:) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Min datter fylte 5 i sommer. Hun forstår hva i går og hva i morgen betyr. Men det som skjedde bare en uke tilbake i tid, skjedde fjor hehe. Synes det er litt sjarmerende jeg:) "Husker du da vi gjorde ditt og datt i kjempegår mamma?" ;o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nei, de har ikke begrep på slikt. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Min datter fylte 5 i sommer. Hun forstår hva i går og hva i morgen betyr. Men det som skjedde bare en uke tilbake i tid, skjedde fjor hehe. Synes det er litt sjarmerende jeg:) He he. Jeg har en gutt som da er littegrann yngre en din jente. Han tro alltid at vi er i et annet land hvis vi har reist bort, og turen tar et par timer. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 "Husker du da vi gjorde ditt og datt i kjempegår mamma?" ;o) He he. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nei. De forstår ikke det. De vil forstå at du kommer tilbake om en stund. Men hva 1 time er aner de ikke. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 "Husker du da vi gjorde ditt og datt i kjempegår mamma?" ;o) Ååå, den var søt!! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nei, man må gjøre det mer konkret. f.eks. "mamma kommer etter barnetv", eller "mamma kommer etter at vi har spist" 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nei, man må gjøre det mer konkret. f.eks. "mamma kommer etter barnetv", eller "mamma kommer etter at vi har spist" Ja, jeg gjorde nesten en tabbe med en sånn tidsangivelse en gang, mannen min og jeg passet niesene våre en hel kveld/natt, og ved leggetid sa jeg først at når de våknet ville mamma og pappa være der. Jeg innså VELDIG fort tabben der, og fikk heller sagt at mamma og pappa var hjemme når de skulle spise frokost neste morgen... Jeg så bare for meg at de våknet utpå natten, og da "kreve" mamma og pappa, siden jeg jo hadde lovet at de da skulle være hjemme... 0 Siter
Gjest håper jeg da ikke Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Høres ut som du, som barnepasser, har tenkt å stikke av en times tid?? 0 Siter
Gjest ufrivillig barnepasser Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Høres ut som du, som barnepasser, har tenkt å stikke av en times tid?? Nei, er du gæren. Jeg og barn er ikke kompatible, og jeg unngår omgang med dem såfremt jeg kan, men denne gangen var det krise. Men det betyr ikke at jeg vil påføre dem traumer. :-) Jeg stilte spørsmålet her for å vite hva jeg skulle svare på det som måtte komme: "Når kommer mamma hjem??!" Det gikk greit. Takk til alle som svarte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.