Gå til innhold

Nå er det på tide at de vantro krever respekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett noen steder her til lands i dag hvor de siterer gamle testamentet og insisterer på å følge påbudene i den? Eller noen andre steder?

Noen steder de danner paralellsamfunn på grunnlag av den, og hvor reglene gjelder helt inn i stua til folk i dag?

Som jeg skrev, så vet jeg ikke om mange kristne som praktiserer like heftig som muslimene.

Poenget mitt er at disse hellige skriftene er fulle av groteskheter man skal gjøre med 'ikke troende', men Islam er vel de som fortsatt er mest i steinalderverden.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• ylvali1365381015

12

• Prozak

7

• red

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som jeg skrev, så vet jeg ikke om mange kristne som praktiserer like heftig som muslimene.

Poenget mitt er at disse hellige skriftene er fulle av groteskheter man skal gjøre med 'ikke troende', men Islam er vel de som fortsatt er mest i steinalderverden.

Islam er det som i dag i vårt land er mest plagsomt. Neppe har vel noen uttalt seg så primitivt, uvitende, intolerant og diktatorisk i dette landet.Uten å være demokratisk valgt.

Jeg tror de mest fortyrra mennene får mest taletid og de høyeste vervene?

Oppgaven deres er å gjøre livet surt for muslimer, og isolere dem mest mulig, vekk fra den vantro dekadente kulturen vår? Så ingen får jobber og blir størst mulig byrde for samfunnet?

Jeg tror de vil ha et Oslo med fire-fem massive ukontrollerte mafiaer med lavest mulig utdannelse, lavest mulige arbeidsdeltagelse, minste mulige verdiskapning, minst synlige og mest mulig undertrykte kvinner, mest absurde virkelighetsoppfatning, størst mulig hat mot flest mulig, høyeste antall våpen, mest mangelfulle barneoppdragelse og til slutt den lavest mulige omsorg for utsatte grupper?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...